اخبار بازی

انیمه Danganronpa 3 دنباله‌ای بر داستان این سری بازی‌ها خواهد بود

شرکت «اسپایک چونسافت» در همایش «Anime Japan 2016»، اعلام کرد که انیمه «دانگانرونپا ۳» که قرار است دنباله‌ای بر داستان دو نسخه اول این سری بازی‌ها باشد، از ماه جولای پخش خود را آغاز کرده و در دو بخش «آینده» و «ناامیدی» منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در «آینده» ما ۱۲ شخصیت جدید را در کنار نام‌های آشنای «ماکوتو نائگی»، «کیوکو کیریگیری»، «آئوی آساهینا» و «یاسوهیرو هاگاکوره» خواهیم دید. بخش «ناامیدی» این انیمه نیز شخصیت‌های از بازی «دانگانرونپا ۲» را دنبال کرده و نشان دهنده داستان آن‌ها خواهد بود.

 

ناگفته معلوم است که این انیمه شامل اسپویل داستانی از دو نسخه ابتدایی سری بازی‌های «دانگانرونپا» است، پس توصیه می‌شود افرادی که می‌خواهند در آینده این سری بازی‌ها را انجام دهند، تا قبل از اتمام دو نسخه اول این سری از دیدن این انیمه خودداری کنند.

 

سری بازی‌های «دانگانرونپا» در سبک ماجراجویی/رمان تصویری قرار داشته و تجربه‌ای متفاوت نسبت به سری بازی‌های مشابه در این سبک ارائه می‌دهند. در این عناوین هر ساله تعدادی دانش آموز نمونه برای تدریس در دبیرستان مخصوص «Hope's Peak Academy» انتخاب می‌شوند، مدرسه‌ای که شهرت بسیار زیادی داشته و فارق التحصیلی از آن آینده شخص را تضمین می‌کند. اما حقیقت آن است که این دانش آموزها در مدرسه‌ای عجیب، توسط یک عروسک کنترل شونده از راه دور، زندانی شده و تنها راه آزادی آن‌ها کشتن مخفیانه یکدیگر است. پس از وقوع یک جرم در مدرسه بازیکن باید صحنه جرم را بررسی کرده، مدارک را جمع‌آوری کند و نهایتا با استدلال و مجادله با سایر دانش‌ آموزان قاتل را شناسایی و دست او را رو کند.

 

این سری که تا قبل از این بیشتر بر روی کنسول‌های دستی عرضه می‌شده، حال راه خود را به سمت رایانه‌های شخصی نیز پیدا کرده است. نسخه اول این عنوان «Danganronpa: Trigger Happy Havoc»، ماه گذشته برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و دنباله آن «Danganronpa 2: Goodbye Despair» نیز قرار است ماه آینده در ۱۸ آپریل برای PC منتشر شود.

 

در مراسم «TGS» پارسال نیز از جدیدترین نسخه این سری «New Danganronpa V3: A New Semester for Everyone's Killing Life» رونمایی شد که قرار است سال جاری برای کنسول دستی PS Vita و برای اولین در تاریخ این سری برای کنسول خانگی PS4، در ژاپن عرضه گردد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا