اخبار بازی

انتظار مایکروسافت از کوچ ده‌ها میلیون صاحب و فن Xbox 360 به سمت Xbox One

«مایکروسافت» انتظار دارد که موجی از گیمرهای جدید کنسول Xbox One را بخرند زیرا از نگاه آن‌ها، خدمات و سرویس‌هایی مانند «backwards compatibility» موجب این حرکت می شود. در ادامه با «بازی سنتر» همراه شوید.

«مایکروسافت» با در دسترس قرار دادن سرویس «backwards compatibility»، انتظار دارد که تعداد بسیار زیادی از گیمرها به سمت کنسول Xbox One بروند. 

صاحبان کنسول Xbox 360، منتظر بهانه و دلیلی برای خرید کنسول Xbox هستند. 

«ده‌ها میلیون از طرفداران و صاحبان کنسول Xbox 360 هستند که هنوز هم با Xbox 360 مشغول بازی کردن‌اند. آن‌ها منتظر زمان مناسب و همچنین دلیل موجه برای رفتن به سمت Xbox One هستند.»

«بهانه و دلیل‌شان این است که آن‌ها یا منتظر یک Halo نسل جدیدی هستند که ما Halo 5 را عرضه کرده‌ایم و یا منتظر سرویس‌ها و راه حل هایی مانند backwards compatibility هستند. ما انتظار داریم که در تعطیلات کریسمس، طیف گسترده‌ای از آن‌ها به سمت Xbox One بروند.»

«مایکروسافت» اعلام کرد که 100 بازی Xbox 360 را می‌توان از طریق «backwards compatibility» در Xbox One اجرا کرد. با این وجود، تعداد دیگری از عناوین این کنسول به این لیست اضافه خواهد شد.
«در مورد عناوین و بازی‌های فرست-پارتی ما اعلام کرده بودیم که هر کاری را که برای در دسترس قرار دادن عناوین فرست-پارتی خود برای گیمرها بتوانیم انجام دهیم را انجام می‌دهیم. در مورد عناوین ترد-پارتی، ما این را عملی می سازیم تا با شرکا و سازندگان ترد-پارتی، مشارکت می کنیم. ما امیدوار هستیم که آن ها با ما همکاری کنند. اگر کسانی بخواهند که سازندگان ترد-پارتی با آن ها همکاری داشته باشند، باید آن ها را ترغیب و تشویق به همکاری کنند.»

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا