اخبار بازی

انتشار Quantum Break به تاخیر افتاد

استودیو «Remedy» سازنده عنوان «Alan Wake» و عنوان در حال توسعه «Quantum Break» امروز اعلام کرد. انتشار عنوان «Quantum Break» تا سال 2016 به تاخیر افتاده است. این بازی در ابتدا قرار بود در سال 2015 منتشر شود. در ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه شوید.

Shannon Loftis رییس بخش انتشار بازی‌های شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت: «مایکروسافت امسال قدرت‌مند ترین لاین‌آپ تاریخ کنسول Xbox را دارد. همراه با بازی‌هایی مثل Halo 5: Guardians, Rise of the Tomb Raider, Fable Legends, Forza Motorsport 6 و تعدادی عنوان که در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد. با توجه به تعداد زیادی از عناوین که برای انتشار در امسال در نظر گرفته‌ایم، انتشار «Quantum Break» در سال 2016 باعث ادامه حرکت باورنکردنی ما در سال 2016 هم خواهد شد آن هم همراه با یک IP هیولا و جدید [Quantum Break]

سم لیک creative director عنوان «Quantum Break» هم در خصوص تاخیر بازی گفت: «ما از صبر و شکیبایی طرفدارانمان تشکر می‌کنیم و من می‌خواهم آن ها بدانند که ما از این فرصت به دست آمده برای پولیش بازی استفاده خواهیم کرد تا تجربه‌ای بی نظیر را ارایه دهیم، همان چیزی که از ما انتظار می‌رود.»

به تاخیر انداختن انتشار «Quantum Break» برای سال 2016 خیلی هم حرکت تعجب آوری نیست، با توجه به این که Phil Spencer رییس بخش Xbox قبلا گفته بود، لاین‌آپ شرکت مایکروسافت برای سال 2015 بسیار بزرگ است و کمپانی مایکروسافت باید انتشار تعدادی از بازی‌ها را جا به جا کند.
« اگر بخواهم صادق باشم، واقعا ما نمی‌دانیم چگونه این همه عنوان را در سال 2015 منتشر کنیم.»

با توجه به بیانیه Loftis، احتمال این وجود دارد که به زودی خبر هایی در مورد «Marcus Fenix Collection» بشنویم. عنوانی که مدت‌هاست شایعاتی مبنی بر ساخت آن وجود دارد.
مایکروسافت همچنین تایید کرد، ساخت لایو اکشن عنوان «Quantum Break» همچنان ادامه دارد.

با این اوصاف عنوان «Quantum Break» در کنار دیگر عناوین بزرگی که قرار بود امسال منتشر شوند، مثل The Legend of Zelda Wii U, Uncharted 4: A Thief's End,  و Homefront: The Revolution در سال 2016 منتشر خواهد شد.
 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا