اخبار بازی

انتشار Project Cars باز هم به تاخیر افتاد

استودیو Slightly Mad و کمپانی Bandai Namco در طی بیانیه ای در روز چهارشنبه [18 فبریه 2015] تاخیری دیگر برای عنوان در سبک ریسینگ «Project Cars» را اعلام کردند. «Project Cars» بعد از اعمال تاخیر در تاریخ 2 ماه آپریل برای PC و 7 ماه آپریل برای کنسول های Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه نخسه Wii U هم مشخص نشده است.

Ian Bell رییس استودیو Slightly Mad  در خصوص تاخیر دوباره بازی گفت: «تغییر تاریخ انتشار بازی تصمیم ساده ای نیست. در حالی که می‌دانیم طرفدران این عنوان به شدت منتظرن تا Project Cars را تجربه کنند. اما ما می‌دانیم این چند روز اضافه به ما این اجازه را خواهد داد تا بهترین تجربه که طرفداران این عنوان استحقاق آن را دارند، ارایه دهیم. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم این مدت زمانی که منتظر عرضه بازی بوده‌اید ارزشش را داشته است و این را در ماه آپریل و زمانی که بازی منتشر شود، می‌فهمید.»

عنوان «Project Cars» در ابتدا قرار بود در ماه نوامبر سال 2014 منتشر شود. اما یک ماه به عرضه بازی باقی مانده بود که شرکت Bandai Namco اعلام کرد این بازی در تاریخ 17 ماه مارچ منتشر خواهد شد و اما امروز اعلام شد این بازی باز هم تاخیر خواهد داشت و باید منتظر انتشار آن برای عرضه در ماه آپریل باشیم.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا