اخبار بازی

انتشار اولین DLC عنوان Dark Souls III در تاریخ ۲۵ اکتبر

آخرین شماره از مجله هفتگی «فامیتسو» اعلام کرده که اولین محتوای قابل دانلود «دارک سولز ۳»، در تاریخ ۲۵ اکتبر در ژاپن با قیمت ۱۲۰۰ ین برای PS4، رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

سیزن پس این عنوان نیز با قیمت ۲۰۰۰ ین در دسترس علاقمندان ژاپنی این عنوان قرار خواهد گرفت که علاوه بر دو محتوای قابل دانلود این بازی، یک تم رایگان نیز برای دارندگان PS4 به همراه خواهد داشت.

 

اولین بسته اضافه شوند «دارک سولز ۳» شامل سلاح‌های چون شمشیر بزرگی پنهان شده در شعله‌های بی‌رنگ، جادوی سرد و طوفانی، و معجزاتی چون یک حلقه نور که همانند بومرنگ پرتاب می‌شود، خواهد بود. این بسته همچنین شامل یک زمین مختص PvP به نام «Immortal Arena» (صحنه جاودان) است. تصاویر منتشر شده در این مجله محیطی مه آلود و برفی را نشان می‌دهد.

 

لازم به ذکر است که مدتی قبل صفحه رسمی «پلی‌استیشن» در سایت توییتر نیز طی توییتی (که الان پاک شده است) اعلام کرده که اولین محتوای قابل دانلود «دارک سولز ۳» ۲۵ اکتبر در غرب منتشر شده و «Ashes of Ariandel» نام دارد. در کنار این توییت لینک ویدیوی از تریلر این محتوا نیز منتشر شده بود که حال به وضعیت خصوصی در آمده و قابل مشاهده نیست. به احتمال بسیار زیاد این توییت اشتباها (یک روز زود) فرستاده شده، زیرا «معرفی بزرگ» از «دارک سولز ۳» که «باندای نامکو» پیش‌تر در مورد آن صحبت کرده بود، فردا اتفاق خواهد افتاد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا