اخبار بازی

انتشار اطلاعات جدید از GTA V

اخیراً EDGE برای عنوان جدید شرکت Rockstar یعنی GTA V، پیش‌نمایشی را نوشته است و ضمن این که متذکر شده است که این عنوان در 17 September بر روی Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد، اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. پیش از این، اطلاعات دیگری از GTA V نظیر مکانیزم تیراندازی، NPCها و سیستم منوی این بازی منتشر شده بود که توانست خیلی از طرفداران را هیجان‌زده کند.

اولین مورد که چند وقت پیش هم به این موضوع اشاره بود، این است که Trevor (یکی از شخصیت‌های قابل بازی GTA V) در کنار یک ساحل به هوش می‌آید و می‌بیند که عده‌ای از افراد در اطراف او حضور دارند. آن‌ها شباهت بسیار زیادی به موتور سواران گروه The Lost و DLC بازی GTA IV دارند. در واقع هنوز مشخص نشده است که افراد اصلی این زنده‌اند یا خیر.

از طریق منوی Character Wheel شما قادر خواهید بود که بین سه شخصیت اصلی این بازی جابجا شوید و این مورد فقط به مراحل اصلی GTA V محدود نمی‌شود. بلکه در هر زمان و هر مکان، بازیکنان می‌توانند کاراکترهای خود را به صورت Bird’s Eye و یا Satellite-like View Zoom in سوئیچ کنند. این امر را شما می‌توانید با فشار دادن D-Pad به سمت پایین انجام دهید.

گردش در Los Santos بسیار راحت و در عین حال لذت‌بخش است. البته این بدان معنا نیست که این شهر از اتوموبیل‌های زیاد تشکیل شده است، بلکه همواره ما تعداد زیادی NPCها را می‌بینیم که همانند یک روز عادی در حال گشت و گذار هستند.

یکی از مأموریت‌هایی که قبلاً هم در مورد آن صحبت شده بود و مطمئناً شما را یاد Saints Row خواهد انداخت، این است که شما باید یک فرد مهم را از دست یک Paparazzi فراری دهید. پول ناشی که از این مأموریت‌ها بدست می‌آورید، بسیار کم است و این قضیه سبب می‌شود که سرقت‌ وارد بازی شود و در واقع سرقت در این عنوان، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

در طی سرقت، شما می‌توانید کاراکتر خود را سوئیچ کنید اما همواره با محدودیت‌هایی روبرو می‌شوید و این محدودیت زمانی از بین می‌رود که در بالای صفحه، یک علامت به نمایش در خواهد آمد که مبنی بر توانایی جابجا کردن کاراکتر است.

مکانیزم تیراندازی این بازی، شباهت بسیار زیادی به Max Payne 3 دارد ولی تفاوت بین کاراکترها، کاملاً مشهود است. Franklin از دقت بالایی برخوردار است و Michael قادر است در هنگام راه رفتن، تیراندازی کند. همین‌طور Trevor هم از Assault Rifle و Launcherها مسلح می‌باشد.

در آخر هم گفتنی است که GTA V اولین بازی از این سری است که نوار سلامتی شما به صورت خودکار پر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا