اخبار بازی

امکان معرفی Professor Layton جدید یا Fantasy Life 2 توسط Level-5

Level-5  به نظر قصد دارد طبق گفته های قبلی Akihiro Hino رئیس این استدیو، در سال 2012 از عناونی بسیار بزرگتر از Yo-kai Watch پرده برداری کنند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این رونمایی در 17 آپریل انجام می گیرد و نام مراسم نیز Level 5 Vision 2015: The Beginning خواهد بود.

طبق گفته های این استدیو، در این مراسم شاهد رونمایی یک پروژه بسیار بزرگ cross-media نسل جدید خواهیم بود، طبق گفته ها این پروژه محبوبیتش با Yo-kai Watch برابر هست.

Level-5 سال گذشته برای یک پروژه بزرگ تعدادی کارمند استخدام کرد، که به نظر طبق مصاحبه های اولیه Hino در سال گذشته این رونمایی مروبوط به بازی جدید این استدیو باشد.

Level-5 به تازگی اعلام کرده هست که Yo-kai Watch 3 را در دست ساخت دارد. همچنین این کمپانی قبلا عناوین: Fantasy Life 2 و هفتمین قسمت از سری Professor Layton را تایید کرده بود. به نظر این رویداد شامل گفتگو در مورد این بازی جدید، اجرا زنده موسیقی و رونمایی بازی به صورت زنده و آنلاین باشد.

همچنین طبق گزارشات Level 5 قصد دارد پروژه بزرگی که یک همکاری مشترک هست را رونمایی کند.

این همایش در Tokyo Dome City Hall در ساعت 18:00 و 19:30 به وقت ژاپن برگذار می شود، همچنین این رویداد دارای سورپرایزهای زیادی خواهد بود، که فعلا از آنان صحبتی به میان نیامده است. در آخر 500 برنده خوش شانس می توانند این رویداد را از نزدیک دنبال کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا