اخبار بازی

امکان عرضه République بر روی کنسول ها

Ryan Payton طراح République از امکان عرضه République بر روی کنسول های فعلی و Wii U سخن گفت. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

با توجه به اینکه Unity 5 از بیشتر پلتفرم ها از جمله Wii U نیز پشتیبانی می کند، République نیز با موتور گرافیکی Unity 5 ساخته شده چرا که این عنوان قبلا با Unity 3D 4 ساخته شده بود و یکبار دیگر بازسازی شده هست و امکان پورت بازی برای Wii U با استفاده از گیم پد صفحه لمسی امکان پذیر هست.

Ryan Payton در مورد عرضه بازی برای کنسول های فعلی و Wii U بیان کرد:« ما علاقه زیادی به توسعه République برای بیشتر پلتفرم ها داریم، با Unity می توانیم کارهای زیادی انجام بدهیم چرا که این موتور گرافیکی از بیشترین پلتفرم های ممکن ساپورت می کند. بیشترین چالش ما برای نسخه کنسولی کنترل بازی هست، ما امیدواریم بتوانیم کاری کنیم که نقشه را با analog stick بررسی کرد، ما با انجام این کار یعنی پورت بازی مخالف نیستیم ولی در حال حاضر تمرکز اصلی ما روی 2 episode آخر بازی هست.»

Ryan Payton طراح République و موسس استدیو Camouflaj سابقه نویسندگی در عنوان Halo 4 دارا هست و همچنین به عنوان Creative Director استدیو 343 Industries فعالیت داشته و سابقا دستیار تهیه کننده سری Metal Gear Solid نیز بوده هست.

République توسط استدیو Camouflaj با همکاری  Logan Games در 5 اپیزود در سبک اکشن ادونچر و مخفی کاری برای PC, MaC و iOS توسعه داده شده هست.

مقایسه بازسازی موتور با Unity 5 از Unity 4:

8oz88a81g09uls8u8bzy.jpg
r7fiv5v19i9ielthrvlg.jpg

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا