اخبار بازی

الکترونیک آرتز همچنان نامطمئن از پشتیبانی Nintendo NX

یکی از بزرگ‌ترین رازهای حال حاضر گیمینگ مطمئنا کنسول بعدی نینتندو، یعنی «Nintendo NX» است. این کنسول اوایل سال بعد میلادی راهی بازار خواهد شد، اما سوال اینجاست که آیا کمپانی‌های شخص ثالث از آن پشتیبانی خواهند کرد یا سرنوشتی چون Wii U انتظار NX را می‌کشد؟ در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

الکترونیک آرتز که یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های عرضه کننده بازی در دنیاست؛ بدون شک پشتیبانی یا عدم پشتیبانی آن‌ها، تاثیر به‌سزایی در عملکرد یک کنسول خواهد داشت. در جریان نمایشگاه گیمزکام، آقای «پیتر مور» در پاسخ به این سوال که آیا الکترونیک آرتز از NX پشتیبانی خواهد کرد یا خیر، گفت:

 

«نمی‌دانم، مشخصا بسیاری از جزئیات همچنان نامعلوم هستند. الکترونیک آرتز طی 30 سال برای نینتندو بازی تولید کرده است و من با افتخار می‌توانم اعلام کنم که ما همچنان رابطه بسیار خوبی با آن‌ها داریم. من در طول زندگی فراز و نشیب‌های بسیاری را برای کنسول‌ها تجربه کرده‌ام. ما دریم‌کست را منتشر کردیم و برخی از توسعه‌دهندگان از آن پشتیبانی نکردند. اما قطعا الکترونیک آرتز هیچ وقت نگفته است که از ساخته‌های نینتندو پشتیبانی نخواهد کرد.»

 

با توجه به اظهارات پیتر مور، به نظر می‌رسد که اکترونیک آرتز همچنان قصد دارد منتظر مانده تا موضع اصلی NX مشخص شود و سپس درباره آن تصمیم بگیرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا