اخبار بازی

الکترونیک آرتز در پی ادامه دادن سری Star Wars Battlefront

الکترونیک آرتز همچنان به ساخت «جنگ ستارگان» و نسخه «Star Wars Battlefront» (بتل‌فرانت) ادامه خواهد داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

طی توافق با «دیزنی»، اولین جنگ ستارگان عرضه شده توسط کمپانی الکترونیک آرتز، نسخه بتل‌فرانت در سال گذشته میلادی بسیار موفق عمل کرد. تا جایی که 14 میلیون نسخه از این عنوان روانه‌ بازار شد و به پرفروش‌ترین اثر جنگ ستارگان تبدیل شد.

ادامه‌ای برای این عنوان با همکاری استودیوهای «دایس» و «مووتیو» در حال توسعه است. رئیس نشر جهانی الکترونیک آرتز، «Laura Miele» اخیرا درباره سری بتل‌فرانت تصریح کرد که «راه بزرگی در پیش است».

وی توضیح داد:

 

«بتل‌فرانت یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سری جنگ ستارگان در تاریخ و اولین عنوان ساخته شده توسط ما در این سری است. ما این کار رو شروع کرده‌ایم و حس می‌کنیم که راه بزرگی پیش رویمان باشد».

 

هنوز اطلاعات خاصی از نسخه‌ی بعدی بتل‌فرانت به انتشار نرسیده است ولی با توجه به همکاری استودیو مووتیو و شایعات، به نظر می‌رسد بر خلاف نسخه قبل، شماره دوم دارای بخش کمپین داستانی باشد.

همچنین Miele به طور کلی درباره تمام عنوان جنگ ستارگانی که الکترونیک آرتز در دست ساخت دارد، همکاری با دیزنی و «لوکاس فیلم» را فوق‌العاده دانست و گفت: «در این راه حتی ما پیش‌بینی نمی‌کردیم زمانی که قرار داد را به امضا رساندیم.»

علاوه بر ادامه استاروارز بتل‌فرانت، عناوین بیشتری بر اساس این سری توسط استودیوهای داخلی و خارجی همکار با الکترونیک آرتز در حال توسعه است.

عناوین در حال تولید با همکاری الکترونیک آرتز بر اساس جنگ ستارگان:

 

  1. دایس: همکاری با استودیو مووتیو برای ساخت نسخه بعدی بتل‌فرانت و عرضه در سال 2017
  2. ریسپاون: تولید یک جنگ ستارگان اکشن-ادونچر سوم شخص، با رهبری کارگردان God of War 3
  3. ویسرال گیمز: عنوان اکشن با نظارت خانوم امی هنینگ نویسنده و کارگردان آنچارتد، عرضه در 2018
  4. بایوور: ادامه پشتیبانی از Star Wars: The Old Republic
  5. مووتیو: همکاری با ویسرال گیمز و دایس
  6. کرایتیریون: ساخت نسخه ویژه بتل‌فرانت برای PlayStation VR

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا