اخبار بازی

الهام COD: Black Ops III از برخی قابلیت های Mirror’s Edge

بازی Call Of Duty : Black Ops 3 چند نوع از حرکت های جدید و مختلف سربازهای نسل آینده را خواهد داشت. شما در بازی قادر خواهید بود که از روی دیوارها حرکت کنید، با سرعت بر روی زمین مانند سُر خوردن به سمت دشمن حمله کنید و انواع مختلف از حرکت های دیگری که می توانید بنا به شرایط محیط بازی از آن ها استفاده مناسب کنید.

هم اکنون با traversal system آشنا شوید. سازنده بازی، نوع جدیدی از مد Freerun را معرفی کرد و این مد، این ویژگی را دارد که در چهار مرحله انجام می شود و معماهای آن طی روند مراحل پیچیده تر خواهند شد. 

بازیکن ها قادر خواهند بود به صورت تک نفره در نقاطی، قابلیت های بازی را یاد بگیرند و تنها باید در زمان مقرری آن ها را فرا گیرند. این یک آزمون خیلی خوب برای یادگیری و انجام حرفه ای حرکات مختلف و جدید بازی است. همچنین هدف هایی برای بازیکن ها وجود دارند تا در حین یادگیری و انجام حرکت های جدید، بتوانند به آن ها شلیک کنند.

رئیس استدیوی سازنده بازی، قابلیت loyalty program را نیز برای بازیکن هایی که سه شماره آخر سری را بازی کرده اند را معرفی کرد. اگر در BO2 و Ghost و AW به لول 10 می رسیدید، شما یک تماس رادیویی ویژه انجام می دادید و اگر به لول 31 هم می رسیدید، یک قابلیت خاص در دوربین و هدف اسلحه شما صورت می گرفت.

اگر شما صاحب اعتبار و ایتم و یا… در هر کدام از سه نسخه قبل بوده اید، اسکین خاص و یا Camo اسحله ای که در BO 2 داشتید را دریافت خواهید کرد. این پاداش ها و هدیه ها تنها برای صاحبان کنسول های نسل هشتمی و PC در نظر گرفته شده اند.
بازی COD : BO3 برای PC و کنسول های نسل حاضر و نسل قبل Playstation و Xbox عرضه خواهد شد. بخش داستانی بازی تنها برای کنسول های نسل هشتم و PC در دسترس خواهد بود.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا