اخبار بازی

افسانه ملک محمد

شرکت طرح برجسته، اقدام به تولید بازی رایانه ای در ژانر اکشن ماجرایی و درونمایه کهن افسانه ای، با نام افسانه ملک محمد (سیب طلایی) نمود.

 

ساختار بازی ملک محمد بر پایه افسانه و اسطوره بوده و این موضوع باعث می شود تا بازی حاوی تصاویری از غول ها و شخصیتهای خیالی باشد .تولید کنندگان بازی های جدید خارجی ، برای ایجاد تصاویری با کیفیت بالا در المان های محیطی و شخصیتی ، مدیریت در گیم پلی بازی  و اجرای صحیح حرکات کاراکتر ها و انیمیشن های موجود ، سعی کرده اند از تکنیک سینماتیک اینتراکتیو بهره برده و  باعث رضایت  بیشتر بازیکن شوند.شرکت طرح برجسته نیز از این قافله عقب نمانده و سعی نموده با پیاده سازی این تکنیک در بازی های داخلی ، نقصان بازی های ایرانی موجود در صحنه را جبران کرده و  سهم کوچکی از این صنعت را تامین نماید.

تیم سازنده بازی افسانه ملک محمد طی تلاش چند ماهه خود توانست اولین تریلر از بازی خود را به عرصه حضور گرد هم آورد.البته این دمو ، اوایل شهریور ماه 93 آماده پخش بود ، اما تا دریافت مجوز صادره از طرف بنیاد ملی بازی های رایانه ای ناگزیر به عدم ارائه عمومی گردید.در این دمو ، کیفیت تصویری در حد بسیار بالایی بوده و همچنین در ساخت انیمیشن های این تریلر نهایت دقت و بررسی انجام شده تا بیننده رضایت کامل را ببرد.برای ساخت افسانه ملک محمد از موتور یونیتی استفاده شده است که تیم برنامه نویسی شرکت آن را جهت سازگاری هر چه بیشتر با ساختار گیم پلی بازی ، توسعه داده و بهینه نموده است .

تصاویری که در ادامه مشاهده میکنید از از گیم  پلی بازی استخراج شده اند.

 src=/files/malekmohammad-background-(2).jpg style=

 

 src=/files/malekmohammad-background-(13)(1).jpg style=

 

 src=/files/malekmohammad-background-(15)(1).jpg style=

لطفا با ارائه نظرات و پیشنهادات ما را در تولید بهینه این بازی مهییج و جوان پسند یاری رسانید. در ضمن می توانید با عضو شدن در سایت ذیل گستره فعالیت کاری تیم سازنده بازی را بیشتر نمائید .
https://www.facebook.com/tarhebarjastehrasa

www.tarhebarjasteh.com

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا