اخبار بازی

اعلام رسمی نمایش BF4 در تاریخ 26 مارچ

بالاخره پس از احتمال و گمانه زنی های فراوان، EA رسما اعلام کرد که بازی B A T T L E F I E L D 4، در جریان مراسم GDC امسال به نمایش گذاشته خواهد شد. در طی هفته گذشته شایعات زیادی مبنی بر نشان داده شدن تیزری از این بازی بود که در نهایت این اتفاق در تاریخ مذکور رخ خواهد داد.

شرکت DICE طی بیانیه ای اعلام کرده است: " برای عصر جدیدی از بازی B A T T L E F I E L D به ما ملحق شوید. "

ماه گذشته EA DICE این بازی را بر روی وب سایتش به طور رسمی معرفی کرده و نوشته شده بود: " تیم سازنده DICE به سختی بر روی این عنوان تمرکز کرده و مشغول کار بر روی آن می باشد ". همچنین شرکت سازنده اعلام کرده است که نسخه multiplayer beta این بازی نیز در پاییز 2013 برای کسانی که بازی Medal of Honor Warfighter را پیش خرید کرده اند، در دسترس خواهد بود.

Blake Jorgensen، ریاست ارشد مالی EA اعلام کرده بود که BF4 هم اکنون برای کنسول PlayStation 4 در حال تهیه و ساخت می باشد و همچنین غیبت این شرکت در مراسم اخیر معرفی PS4، یکی از استراتژی های Marketing این کمپانی بوده است.

Jorgensen می گوید: " خیلی هیجان انگیز است که هرآنچه سازندگان بازی در ذهن داشته اند، توانسته اند بر روی بازی پیاده کنند و شما می توانید با قدرت کامل و بسیار بالا آن را به خوبی انجام دهید. " این بازی فعلا برای کنسول های دیگر تایید نشده است ولی Frank Gibeau ریاست EA در مراسم فوریه گذاشه اعلام کرده است که این بازی برای کنسول های نسل بعد عرضه خواهد شد. Gibeau همچنین عنوان کرد که BF4 برای 500 عدد از مدیران فروشگاه های GameStop نشان داده شده است که با تشویق خیلی وسیع آن ها همراه بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا