اخبار بازی

اظهارات کوجیما در مورد Play Station4

آقای Hideo Kojima در همایش Play Station که هفته قبل برگزار شد حضور نداشت؛ او حتی این نمایش را مشاهده هم نکرد. با تمامی این تفاصیر، همچنان سازنده Metal Gear Solid بی شک به PlayStation 4 علاقه‌مند است و امیدوار است که در آینده، المان های اجتماعی و ارتباطی بیشتری در بازی های پیش رو ببیند.
وی در مورد این کنسول می‌گوید: "می‌توانم بگویم که در هر نسل جدید، شاهد بالا رفتن توانایی های سخت افزاری هستیم؛ اما تا به حال فقط شاهد انقلاب سخت افزاری بوده ایم که صد البته شامل مواردی مانند فریم ریت، جلوه های بصری، موزیک و قابلیت های جدیدی مانند تصاویر سه بعدی و… می‌شود. تمامی این نیاز ها در نسل جدید برآورده شده اند؛ اما چیزی که من بیشتر به آن علاقه مند هستم راه های ارتباطی و توسعه ای بیشتر است. موارد رو به رشدی مانند قابلیت های آنلاین که ارتباط شما را بیشتر می‌کند. حال مردم می‌توانند از راه های مختلفی مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها به فعل و انفعال به بازی ها برسند و به بازی کردن بپردازند."
کوجیما همین طور اعلام نمود که امکان دارد از برخی از این راه های ارتباطی در نسخه های Metal Gear نیز استفاده شود؛ وی در این باره می‌گوید: "من فکر می‌کنم این ها نوع جدیدی از فعل و انفعلات باشند؛ فعل و انفعالاتی جدید بر روی دنیای بازی ها که این مورد واقعا برای من جذاب است. من واقعا تمایل دارم تا سری Metal Gear را نیز وارد این دنیای جدید اثرات متقابل کنم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا