اخبار بازی

اظهارات رئیس EA پیرامون کم‌کاری در بعضی سری‌ها

اگر چند سالی به عقب حرکت کنیم، همه‌ی ما به خاطر داریم که زمانی Electronic Arts ناشر برتر در زمینه‌ی بازی‌های کامپیوتری بود و غافله‌سالار این صنعت به شمار می‌رفت. در اواسط دهه‌ی گذشته‌ی میلادی سری‌هایی همچون FIFA و Need for Speed تقریباً هرساله به فروش می‌رسیدند و این در حالی بود که اکثر غریب به اتفاق جامعه‌ی بازی‌کنندگان از برخی نسخه‌های این سری‌ها رضایت کافی را نداشتند.

مدیر کل کنونی شرکت EA، جان ریچیتیلو (John Riccitiello) طی مصاحبه‌ای در کنفرانس خبری Goldman Sachs Technology and Internet، این موضوع را بر عهده گرفت؛ اینکه حساب کردن بر روی سری‌های یکسان و قدیمی برای ضربه زدن به این شرکت کافی بود.

ریچیتیلو اذعان داشت:

"اگر هفت سال به عقب بازگردید، سر دسته ما بودیم. ولی اشتباه کردیم. عناوینی که داشتیم تخریب شدند، هزینه‌هایمان بالا رفتند و ما جوابی برای بالا رفتن ارقام نداشتیم … Need for Speed به روند یکنواختی قدیمی تبدیل شد. هر ساله دنباله‌ گونه‌ای عرضه می‌کردیم. تجارت بسیار دشواری بود. ما جایگاه خود را نداشتیم."

شاید ریچیتیلو با این کار قصد دارد کمی شخصیت نه‌چندان محبوب خود را بهبود بخشد و شاید قصد تجدید نظر در برخی از سری‌ها دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا