اخبار بازی

اطلاعات Game Informer از Gears 3

اخیرا اطلاعاتی از Geras 3 از طریق مجله روسی منتشر شد. Game Informer نیز همان اطلاعات را به اضافه یک سری موارد جدید توضیح داده است. در اینجا فقط اطلاعات جدید را می‌خوانید.

– سربازان Geras حالا بر روی کشتی بزرگی Raven’s Nest جمع شده‌اند.

– کاراکتر جدیدی به نام Jace Stratton به بازی اضافه شده که در کنار Dom و مارکوس به مبارزه می‌پردازد.

– این بار شما توانایی تعویض کردن سلاح با هم تیمی‌های خود را خواهید داشت.

– در ابتدای بازی خرچنگ‌های غول‌پیکر دشمن به کشتی حمله کرده و راه را برای لوکاست‌های احیا شده، به نام Drudges باز می‌کنند. این لوکاست‌ها وقتی مورد اصابت گلوله قرار گیرند، موادی از خود بر روی زمین می‌ریزند که مانند ریشه‌های پیچک به این سو و آن سو منتشر شده و کاور‌گیری را برای شما سخت می‌کنند. Drudgeها در هنگام مردن به سمت شما دویده و خود را منفجر می‌کنند.

– در میان سلاح‌های جدید، یک Pendulum-era lancer وجود دارد. اسلحه‌ای که متعلق به جنگ‌های پندولوم می‌باشد. همچنین اسلحه‌ای عجیب به نام digger launcher نیز اضافه شده است. گلوله‌های این سلاح به شکل ماهی‌های شکارچی هستند. آن‌ها از زیر زمین به سمت هدف رفته و سپس او می‌بلعند.

– دو کلاس جدید از لوکاست‌ها وجود خواهد داشت. grenadier و organic catapult

– لباس‌های زرهی به شکل ربات در بازی وجود دارد که به ان‌ها Silverback می‌گویند. شما می‌توانید سوار آن‌ها شده و از امکاناتی مانند راکت لانچر و مسلسل‌های قوی آن‌ها استفاده کنید. این ربات‌ها می‌توانند به عنوان کاور نیز استفاده شوند که در آن صورت نیز می‌تواند از انکانات آن‌ها بهره برد.

– یک مود آرکید جدید هم برای بازی طراحی شده که می‌توانید در آن امتیاز بگیرید.

– دو عدد از مپ‌های مولتی‌پلیر نیز مشخص شده‌اند. Thrashball و Overpass که همان خرابه‌های شهر فروکش‌کرده جاسینتو می‌باشد.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا