اخبار بازی

اطلاعات کامل در مورد بازی جدید Counter-Strike: Global Offensive


همانطور که میدانید چندی پیش شرکت بزرگ "Valve" به انتشار خبری مبنی بر ساخت سری جدید بازی "Counter-Strike" با نام "Counter-Strike: Global Offensive" پرداخته بود ؛ ولی هیچ گونه اطلاع جامعی پیرامون سری جدید بازی و اینکه در "Global Offensive" چه تغییرات جدیدی داده شده است را ارئه نکرده بود . ولی خوشبختانه کسانی که در "Valve HQ" حضور داشتند و شانس تست کردن این بازی نسیب شان شده بود اطلاعات کافی و جامعی را به دست ما رساندند .

شایان ذکر است بازی هنوز به صورت "Pre-Beta" بوده و افراد مهمی چون اقایان ، Bastian Veiser", Torbull nickli Craig Levine" توانستند به تست بازی بپردازند ؛ اقای "Bastian Veiser" مدیر تولید "ESL Pro Series" میباشد وی در مورد تستی که از بازی Global Offensive کرده است بسیار خرسند است و بازی را خیلی عالی توصیف میکند . اطلاعات بیشتر را اقای "Craig Levine" در مورد Global Offensive میگوید طبق گفته ایشون : سلاحهای جدیدی در بازی وجود دارد، که میتوان به سلاحهای سنگین ، بودن shotgun های جدید در بازی و همچنین اضافه شدن کُلت های گوناگون نیز اشاره کرد ؛ که از همه مهمتر گزاشته شدن مپ های محبوب در سریهای پیشین Counter-Strike در بازی Global Offensive میتوان اشاره کرد .
نقشه های معروف و محبوب کانتر 1.6 یعنی "de_dust", "de_nuke", "de_inferno", "de_train" و صد البته "de_dust2" نیز در Global Offensive حضور خواهند داشت و به غیر از اینها مپهای جدید دیگری نیز به بازی اضافه خواهند شد .

در مورد گرافیک بازی نیز طبق خبر ، موتور بازی از "Portal 2 Source Engine" بهره میبرد که از همین رو میتوان شاهد یک گرافیک خوب از بازی Counter-Strike: Global Offensive بود ؛ اقای Craig Levine گرافیک و مپ های بازی را بسیار خوب تو صیف میکند و حرکت بازیکنان در بازی را بسیار نرم و محتاط امیز بیان میکند و همچنین در مورد ساخت سلاحها در بازی نیز اذعان کرد مدل ساخت سلاحها در بازی فوق العاده کار شده اند .

اقای Craig Levine در ادامه بیان کرد که شرکت Valve به تنوع و افزایش سلاح در بازی بسیار اهمیت داده است که یکی از سلاحهایی که وی تست کرده است یک بمب کوکتل مولوتف بوده است که در مواقع "rush" شما با اتش و خسارت این بمب میتوانید حمله را bloke کنید . یکی دیگر از بمب هایی که وی تست کرده است "Decoy Grenade" که گفته میشود کارایی بسیار در بازی دارد ، این بمب در موقع پرتاب باعث تغییرات امواج صوتی میشود و بازیکنانی میخواهند با گوش دادن به صدا ، جای شما را پیدا کنند ، دچار سردرگمی میشوند .

البته هنوز به قطع معلوم نیست این دو سلاح در بازی قرار میگیرند یا خیر در تستهای بعدی معلوم میوشد .

اقای Levine همچنین در مورد کسانی که قبلا بازیهای Counter-Strike 1.6 و Counter-Strike Source را بازی کرده بودند بعد از دیدن گرافیک بازی و اجرای Counter-Strike: Global Offensive به طور اعجاب انگیزی خوشحال شده اند و ان حسی که در Counter-Strike اصلی داشتند با این سری جدید نیز همان را تجربه کرده اند ؛ در اخر نیز والو برنامه ای برای تست بازی فقط بازی دعوت شدگان دارد که گفته میشود تست این بازی در ماه اینده انجام پذیرد ، و اگر میتوانید به PAX Prime و یا Eurogamer Expo بروید میتوانید این تست بازی Counter-Strike: Global Offensive را نیز انجام دهید .

بازی Counter-Strike: Global Offensive در اوایل سال 2012 برای سه پلتفرم Xbox 360, PlayStation 3, PC و همچنین Mac وارد بازار میشود

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا