اخبار بازی

اطلاعات کامل از Dark Souls 3 پیرامون stress test

Fromsoftware برای Dark Souls 3 تدارکی به نام stress test را ایجاد کرده است که می توان بازی را تجربه کرد. البته در حال حاضر، این نسخه از ساخت بازی همان چیزی است که در TGS بود، با این تفاوت که قابلیت آنلاین به آن اضافه شده است. 

اما تجربه بازی کردن 3 Dark Souls، این را به ما نشان داد که نسخه نهایی بازی در زمان عرضه، جزئیات جدید تری را خواهد داشت. جزئیات جدیدی که تغییرات بزرگ و خوبی را در بازی ایجاد می کنند، اما ویژگی هایی که در نسخه قبل عرضه بازی را که تجربه کرده ایم نیز بسیار شگفت انگیز هستند. این بازی تغییرات قابل توجی کرده است.

در حاب حاضر، هیچ اشاره ای به ویژگی های فنی و تکنیکی بازی نخواهد شد، زیرا باید تا زمان عرضه بازی صبر کنیم. قصد بر این است تا به بررسی سیستم بازی پرداخته شود که نسبت به سری قبل چه تغییراتی کرده اند و آن ها با Bloodborne و سری Dark Soulds مقایسه شوند. 
 

Weapon Arts have cool-downs, but a replenish-able pool
 

مکانیک هنری سلاح ها (افکت هایی که در هنگام حرکات با سلاح ها مشاهده می شود) نسبت به آخرین نمایش بازی، بسیار متفاوت است. در این نسخه از بازی، این افکت ها تنها چند لحظه در حین ضربه زدن نشان داده می شوند. حین استفاده از آن ها، نوار آبی رنگ در زیر نوار قرمز رنگ جان، کم می شود. همان طور که این نوار آبی رنگ برای انجام حرکت های جادویی نیز کم می شود.
استفاده از هر قابلیتی، قدرت و یا انرژی شخصیت بازی را بنا بر نوع هر قابلیت کم می کند (مانند نوار آبی رنگ بازی). این کم شدن قدرت ها و یا انرژی، به بازیکن ها نشان داده نمی شوند. حتی به طوری که مانند یک زنجیر، آن ها در کنار هم قرار داده شوند و به اندازه کافی مانا داشته باشید نیز نمی توان آن ها را مشاهده کرد. اگر شما بخواهید آن ها را برای کشتن دشمن ها و یا کارهای دیگری استفاده کنید، شخصیت بازی در معرض خطر قرار می گیرد اما استفاده آن ها ضربه بسیار قوی به دشمن ها وارد می کند.
 

Torches don’t run out and weapon durability is very high
 

مشعل در این بازی، بسیار قابل کاربرد تر و مهم تر از سری قبل می باشد. در این نسخه قابل بازی، مکان های سرپوشیده ای وجود داشتند که تقریبا بسیار تاریک بودند. فوت و فن قدیمی سری بازی که با ایجاد شکافی در دست (مانند فداکاری یا قربانی کردن)، هاله نوری در اطراف شخصیت بازی ایجاد می کرد نیز به نظر می آید کار ساز نباشد. با این که نور مشعل به اندازه کافی نیست اما نیاز به آن در بازی بسیار زیاد است. دشمن های بیشتر نسبت یه سری قبل در کمین شما هستند که حتی برخی از آن ها، تعامل خیلی زیادی با محیط اطراف دارند. 

حین استفاده از مشعل، ما هیچ شمارش معکوس و یا… ندیده ایم که خاموش شود، مشعل ها قدرت بی نهایت دارند. استقامت و دوام سلاح ها در حین ضربه زدن به دیوارها و تخریب آن ها و یا پاک سازی محیط، به گونه ای است که نوار استقامت آن کم نمی شود، شاید این دوحالت تنها برای نسخه قبل عرضه بازی باشد. به هر حال، ما با چیز متفاوتی در سری مواجه هستیم.
 

Combat is a lot snappier, and backstabbing is back
 

سیستم مبارزات بازی کاملا مثل Bloodborne نیست، اما این سریع ترین Dark Souls در سری است (در مبارزات). حالت Backstabbing نیز جزء گزینه های انتخابی است، و دیگر نیاز نیست برای انجام آن از حرکت شارژی استفاده کنید. این حالت بسیار آسان تر از Dark Souls 2 شده است. همچنین خطاهای زیادی حین استفاده از آن در زاویه حمله شما وجود ندارد و وقتی شما در منطقه ای از آن استفاده کنید، نتیجه بخش خواهد بود. هر چند که بعد از استفاده از آن بر سر دشمن ها، که بیشتر آن ها هنوز زنده بودند و آن حرکت کارشان را یکسره نکرد، اما ضربه زدن به آن ها و از بین بردنشان آسان تر می شود. 
توجه داشته باشید که استفاده از Backstab همیشه نتیجه بخش نخواهد بود. این حالت ممکن است برای دشمن هایی طراحی شده باشد که فقط در نسخه قبل ریلیز باشد.
 

There’s a Humanity-type system
 

هنگامی که شما در Dark Soul 3 بمیرید، 40 درصد از اندازه نوار جان کم می شود. در stress test، به نظر نمی رسید که در چندین مراحل این حالت مانند Dark Souls 2 باشد. 

مکانیکی به نام Ember در بازی وجود دارد که گاهی آن را دارید و گاهی نیز آن را ندارید. حفظ و نگه داری Ember (به شرطی که در بازی نمیرید)، نوار جان شما را از حات عادی خودش به حالت دیگری تغییر می دهد و از دست دادن Ember، نوار جان را به حالت عادی بر می گرداند. 
از وقتی که ما به صفحه ی وضعیت و آمار دسترسی نداشتیم، باعث می شد ویژگی های بازی را طوری تحت تاثیر قرار دهد که یک چیز خاکستری و نارنجی رنگ درخشان را در اطراف شخصیت بازی اضافه می کرد و یا قرار می داد تا به آمار و وضعیت دسترسی یابیم.
 

Ambushes are always expected

شاید فقط تعداد کمی از مکان های این نسخه قابل بازی بودند اما به نظر می رسید که بسیاری از دشمن هایی در کمین بودند و یا در پشت جایی پنهان شده باشند تا در زمان مقرر و مناسبی به سمت شما حمله کنند تا شما را بترسانند.
بعضی از آن ها مثل زمانی که شما دشمن های ناچیز اما ترسناک بازی های قدیمی را می دیدید، ظاهر می شدند. همین دشمن های ناچیز را دست کم بگیرید، می توانند شما را دست بندازند و بترسانند. بقیه نیز اگر در محیطی که با آن تعامل زیاد داشته باشند، ممکن است سر سخت باشند. بعضی از آن ها نیز حالتی به خود می گیرند که شما انتظار دارید شخصیتی مثل مجسمه را ببینید.
یکی دیگر از ضرورت های استفاده از مشعل همراه خود در مکان های سرپوشیده و تاریک، همین دشمن های ترسناک است. حتی وقتی در مکانی بارها عبور کنید، شما را قافل گیر می کنند. 
 

There’s loads of enemies in most places, but it’s no gank-fest

مانند نسخه re-release بازی Dark Souls 2، تعداد بسیار زیادی از دشمن ها در بعضی از مکان های مختص آن ها حضور دارند و به طور چشم گیر بر تعداد آن ها افزوده می شود. حتی در بعضی لحظه ها که یک قدم حرکت کنید، تعدادی از آن ها به سمت شما حمله ور شده و سرازیر می شوند. تمام این ها در Dark Soul 3 وجود دارند و حتی بهتر و هوشمندانه تر ساخته شده اند.

به عنوان مثال، شما با تعدادی از آن ها در حالی که دعا می کنند، مواجه می شوید. از دور دست، شما نمی دانید که کدام یک از آن ها به شما حمله می کنند و کدام یک حمله نمی کنند. هر زمان که در آن محیط و منطقه تا حد خاصی نزدیک شدید و پا بر نقطه خاصی گذاشتید، یکی از دشمن ها که کاملا مشابه بقیه دوستان هم نوع خود است، تبدیل یه یک هیولایی می شود که از لحاظ جثه هم چهار برابر بزرگ تر از هم نوعان خود می شود و سپس همه آن ها را می کشد و به سراغ شما می آید. 

این موارد همیشه ترسناک هستند چرا که وقتی آن ها را ضعیف می بینید (قبل از تبدیل شدن به هیولا) احساس راحتی به شما دست می دهد که ناگهان این احساس شما از بین می رود و شما را می ترساند. شما دچار دگرگونی انتظارات خود می شوید، این دگوگونی ها و تغییرات در انتظارات به شما یک گزینه انتخاب را می دهد و آن هم این است که سریع داخل محیط شوید و قبل از این که این یکی از این دشمن ها تبدیل به هیولا شود، او را بکشید و یا همه ی آن ها را بکشید. هر چقدر فاصله شما نزدیک تر باشد، شانس بهتری دارید.

همه ی آن ها بستگی به آیتم ها و ابزار شما ، اولویت شما و خواسته شما دارد. به علاوه، حین مواجه شدن با چنین چیزی، بهترین گزینه دوری از آن است. Fromsoftware نوعی از دشمن ها را در این بازی قرار داده است که اقتباسی از یکی دشمن های Bloobborne است. به محض این که آن ها شما را ببینند، همه ی دشمن ها را از حضور شما با خبر می کنند. حضور آن ها باعث می شود تا شما با زره لول بالا و کاملا آهسته و یا مخفیانه وارد محیط شوید. 
 

Dogs are still ****ers
 

این باید مهم ترین ویژگی سری باشد. اگر دشمن هایی از نوع سگ در این بازی نبودند، این بازی رو نمی شد Dark Souls نامید. دشمن هایی که دیوانه وار همه جا می پرند. این را مطمئن باشید که همه ضربات شما به آن ها اصابت نمی کند. این را نیز مطمئن باشید که همه ی دشمن ها از هر نوع را خواهید دید.

ممکن است که چندین مکان قابل بازی این نسخه را در تریلرها دیده باشید. Dark Souls 3 مکان های قابل بازی بسیار بزرگی دارد اما در حد The Witcher 3 و یا دیگر بازی های Open World RPG نیست، اما در سری Dark Souls بزرگ ترین است.

اولین مکانی که بر روی آن قدم خواهید گذاشت، پشت بام است که می توانید سه تا از محبط های بازی را از دور دست مشاهده کنید، همچنین گشت زدن دشمن ها قابل مشاهده است که می توان انتخاب کرد تا اول با کدام یک مواجه شوید. مکان هایی که به آن ها دسترسی داریم بسیار شبیه به Demon`s Souls هستند.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا