اخبار بازی

اطلاعات و تصاویر جدید از Persona 5 و شخصیت‌های آن

«اتلوس» سایت رسمی «پرسونا ۵» را با تصاویر و اطلاعات جدید به روز رسانی کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

تصاویر هنری جدید این عنوان، شخصیت‌های «پرسونا ۵» را در لباس دزدان نجیبشان نشان می‌دهد. اطلاعات جدید منتشر شده نیز که شاید زیاد برای سری «پرسونا» جدید نباشند، برای اولین بار همراه با این تصاویر بر روی وبسایت قرار گرفته‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

 

  • با استفاده از «پرسونا» با دشمنان بجنگید

 

«قصر» مملو است از دشمنان محافظ مانندی که «سایه» نام داشته، و از گنج‌های دانجن حافظت می‌کنند. شما می‌توانید با غافلگیر کردن این سایه‌ها مبارزات را آغاز کنید. در کنار سلاح‌های شما، قدرت درونی به نام «پرسونا» وجود دارد. شخصیت‌های اصلی که «توانایی پرسونا» آن‌ها بیدار شده است، از «پرسونا» خود، «خود دیگر» وجودشان، استفاده کرده تا دشمنانشان را شکست دهند.

 

(سایه‌ها «تجسم عواطف انسانی» بوده، که توسط امیال تاریک صاحب قصر پیچ و تاب خورده‌اند. سایه‌ها زیر نفوذ صاحب قصر عمل کرده و شخصیت‌های بازی را مورد حمله قرار می‌دهند.)

 

  • در رویداد‌های مختلف مدرسه شرکت کنید

 

در طول روز شما به عنوان یک دانش‌آموز به مدرسه می‌روید. صبح‌ها، با استفاده از مترو به مدرسه خواهید رفت. در روز‌های که شانس با شما یار بوده و صندلی برای نشستن در مترو پیدا می‌کنید، می‌توانید از وقت خود برای مطالعه استفاده کنید. در مدرسه، شما واقعا در کلاس‌ها شرکت می‌کنید. و اگر شرایط خاصی را فراهم کنید، قابلیت پیچاندن کلاس را نیز خواهید داشت…

از شرکت در مسابقات ورزش‌های توپی (فوتبال، بسکتبال و…) و فستیوال کنار دریا گرفته تا سفرهای علمی مدرسه، رویداد‌های فصلی بسیاری برای شرکت کردن (در آن‌ها) در طول زندگی مدرسه‌ای خود خواهید داشت.

 

  • شخصیت‌های قابل همکاری

 

با وجود آنکه جز شخصیت‌های اصلی بازی هستند، اما شخصیت‌های زیر به عنوان افراد قابل همکاری نیز در بازی وجود خواهند داشت.

 

  • فوتوبا – کارت فال راهب/منزوی
  • ریوجی – کارت فال ارابه
  • آنه – کارت فال عشاق
  • یوسکه – کارت فال امپراطور
  • هارو – کارت فال ملکه/شهبانو
  • ماکوتو – کارت فال کاهنه
  • مورگانا – کارت فال جادوگر

 

این افراد فقط تعدادی از کسانی هستند که شما در طول بازی در مدرسه و یا شهر با آنان ملاقات کرده و آشنا خواهید شد که از توانایی‌های خاصی بهره می‌برند. منافع آن‌ها با شما هماهنگ بوده و با ایجاد یک رابطه دو طرف بر اساس اعتماد با این اشخاص، می‌توانید یک رابطه همکاری با آن‌ها ایجاد کنید. با بهبود رابطه خود با این افراد، شما می‌توانید به لطف توانایی‌های آن‌ها زندگی راحت‌تری به عنوان «دزدان نجیب» داشته باشید.

 

«پرسونا ۵» قرار است ۱۵ سپتامبر سال جاری در ژاپن و ۱۴ فبریه ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی، برای کنسول‌های PS3 و PS4 منتشر شود. نسخه اروپایی این عنوان نیز توسط شرکت «Deep Silver» عرضه خواهد شد، هرچند هنوز تاریخ عرضه‌ای برای آن نسخه اعلام نشده است.  

 

در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر قرار گرفته از این عنوان بر روی وبسایت رسمی آن را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا