اخبار بازی

اطلاعات و تصاویر جدید از Max Payne 3

 

 

 

بعد از دو سال شک و تردید و سکوت خبری در مورد Max Payne 3 نشریه ی معتبر EDGE در جدیدترین شماره خود تصاویر و اطلاعات جدیدی از این عنوان را منتشر کرد.

بنابر اطلاعات موجود اکثر استودیو های Rock star در ساخت این عنوان دخالت داشته اند ، داستان بازی هشت سال پس از وقایع بازی دوم اتفاق می افتد که مکس بنا به دلایلی مجبور به ترک نیویورک شده و به عنوان یک گارد خصوصی در سائوپولو مشغول به کار است .

یکی از مسایل بحث بر انگیز در طی دوسال اخیر چهره ی مکس بود که R* با تغییراتی سعی در جذب طرفداران داشته است ، بنابر اعلام سازندگان مکس در طول بازی و روند داستانی آن با تغییر در خصوصیات ظاهری همراه خواهد بود ، در برخی مراحل مکس را با سری تراشیده مشاهده خواهید کرد.

سیستم بسیار محبوب Bulletime نیز بازگشته و R* قول خلق صحنه های سینمایی و جذاب بی نظیری از این مکانیزم را داده است ، همچنین این مکانیسم با کشتن دشمنان شارژ خواهد شد.

اما بنابر اطلاعات موجود MP3 از بعد بصری عنوان بسیار سطح بالایی خواهد بود و از تکنولوژی بی نظیر انمیشن NaturalMotion Euphoria شرکت R* بهره خواهد برد ، همچنین فیزیک بازی برای خلق مبارزات پویا و جذاب در کنار یک AI بسیار پیشرفته باعث جذاب شدن روند بازی خواهد شد.

سیستم سنگر گیری پیشرفته ای نیز از سوی R* در بازی تعبیه شده است که با تریگر سمت چپ به سنگر رفته و با تریگر سمت راست شلیک می کنید.

اما خبر خوش برای هواداران بازگشت میان پرده های کمیک مانند و بی نظیر بازی در قالبی متحرک است ، همچنین James McCaffrey صداگذار مکس در عناوین قبلی این بار نیز این وظیف را بر عهده خواهد داشت .

همچنین تایید شده است برای اولین بار در این سری Max payne 3 دارای بخش online multiplayer نیز خواهد بود .

 

تصاویر منتشر شده از بازی را می توانید از اینجا مشاهده کنید . 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا