اخبار بازی

اطلاعات و اولین تریلر بازی “Counter-Strike: Global Offensive” منتشر شد .


میتوان به جرات گفت بازی "Counter-Strike" در زمان خود دارای یکی بهترین "multiplayer" ها بود . بازی که توانست با سبک خواص خود میلیونها نفر را در سرتا سر دنیا جذب کند . بعد از موفقیت چشم گیر این بازی، شرکت "Valve" خبر از ساخت سری جدید بازی با نام "Counter-Strike: Global Offensive" به هواداران اعلام کرد .

چندی پیش اطلاعات کمی در مورد سلاحها ، نقشه های موجود در بازی و همچنین گرافیک بازی ارائه دادیم ؛ و امروز نیز بعد از مدتها اولین تریلر بازی "Counter-Strike: Global Offensive" منتشر شد که لینک ان را در زیر مشاهده میکنید .
در سری جدید بازی شاهد مپ های مشهور سری قبل از جمله "Dust, Dust2, Aztec, Nuke, Inferno, Italy و Office" و همچنین 7 مپ جدید کلاسیک خواهیم بود که به غیر از اینها "Valve" به سلاحهای سری گذشته این بازی نیز توجه کرده و به غیر از اینها نیز جنگ افزارهای جدیدی چون "Decoy Grenade, Molotov Cocktail, IMI Negev, Taser, Tec-9, Mag-7, Sawed-off Shotgun و PP-Bizon "در بازی گنجانیده شده است .

شرکت "Valve" خبر خوشی را نیز به "Playstation 3" داران ارائه کرده است که این دسته افراد که PS3 دارند میتوانند به صورت تیمی با کسانی "PC" و یا "Mac" دارند همزمان بازی کنند . شاید برخی فکر کنند این امر برای PS3 داران خوب نیست و انها با موس و کیبورد PC داران نمیتوانند مقابله کنند ، ولی اگر "Dual Shock 3" و "Move" این کنسول در در نظر بگیریم میبینیم ان طور هم نیست که PS3 داران از اونتاژ کمتری برخوردار باشند.

"گرافیک بازی بسیار پیشرفت داشته است و شما میتوانید جهت تیرها را که به سمت شما و دیوار برخورد میکنند را شاهد باشید چیزی در این تریلر میبینیم شواهد نا محسوس ان بازی Counter-Strike 2 است" .

این بازی دارای دو تریلر میباشد که اولی ان در منبع و دومی ان را در زیر میتوانید مشاهده کنید.

تریلر دوم بازی Global Offensive

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا