اخبار بازی

اطلاعات نمایشگاه یوروگیمر در مورد RAGE

تیم id Software در نمایشگاه یوروگیمر حضور داشت و اطلاعات جدیدی از بازی جدید خود، Rage را آشکار کرد که نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

– با شروع بازی آن‌ها اشاره کردند که " شما به هر محیط جدیدی که وارد شوید، با استیلی منحصر بفرد و حس و حال منحصر بفردی روبرو می‌شوید". که این مساله به خاطر ظرافت‌های موتور tech 5 است.

– داستان بازی از این قرار است که برخورد شهاب آسمانی به زمین باعث می‌شود که بسیاری از مردم و شهر‌ها از بین بروند. تشکیلاتی زیر زمینی( به نام ARK) بوجود می‌آید که برخی افراد خاص را به خدمت خود گرفته و آن‌ها را درون محفظه‌های برودتی منجمد می‌کند تا در آینده بازگشته و تمدن را بازسازی کنند. اما نقشه‌ها درست پیش نمی‌رود و تغییراتی در برخی از این افراد ایجاد شده و به انسان‌هایی وحشی و راهزن تبدیل می‌شوند.

– بسیاری از ماموریت‌های خود را در شهری به نام wellspring دریافت خواهید کرد. ( مثلا در یکی از ماموریت‌ها باید به جایی به نام Dead City بروید که ساکنانش همه جهش یافته هستند).

– یکی از سلاح‌های شما شمشیری‌ست به شکل بومرنگ که می‌تواند سر دشمنان را قطع کرده و پیش شما باز گردد. همچنین سلاحی به نام Electro Bolts نیز در بازی وجود دارد و همانطور که از نامش پیداست خاصیت الکتریکی دارد.

– ماشین‌سواری و مبارزات همرا با ماشین از قسمت‌های عمده بازی‌ست. بر روی برخی از ماشین‌ها، تجهیزایی مانند راکت، مسلسل و بمب نصب شده است.

– ربات‌های نگهبان در بازی وجود دارد که برخی از آن‌ها به شکل طبیعی و برخی به شکل عنکبوت هستند. در اطراف گشت زنی کرده و به دشمنان حمله می‌کنند.

– آنطور که وعده داده شده قرار است بخش مولتی‌پلیر بازی واقعا متفاوت و منحصربفرد باشد.

– ماشین‌ها در طول استفاده معیوب و خراب نمی‌شوند. در طول بازی همیشه یک وسیله نقلیه در اختیار خواهید داشت.

– بازی بر روی همه پلتفرم‌ها با 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. روزلیشن بازی 1080P نخواهد بود.

– بازی در 2 دیسک برای Xbox و 1 دیسک برای PS3 منتشر می‌شود.

– سیستم Morality( انتخاب بین خوب و بد) در بازی وجود ندارد.

– بازی در 13 و 15 سپتامبر 2011 برای US و UK منتشر خواهد شد.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا