اخبار بازی

اطلاعات ساخت بازی Half-Life 3 در فایلهای شخصی کارمند سابق Valve

پس از انتشار بازی زیبای "Half-Life" قسمت دوم ، در اکتبر سال 2007 خبرها و شایعاتی زیادی پیرامون امدن این بازی به گوش میرسید ولی هرگز هیچ یک عملی نشدند ، تا به امروز که فردی با نام کاربری "ryuuk" در استیم خبری را با این عنوان منتشر کرد : "بازی Half-Life 3 رسما تایید شده است " همین خبر باعث شایعات فراوانی مبنی بر امدن سری جدید این بازی شد . حال "ryuuk" چگونه این اطلاعات را بدست اورده است ؟ وی در مورد اینگونه توضیح میدهد :

" اقای Mike Dussault تا قبل از اینکه شرکت Valve را ترک کند یکی از برنامه نویسان این شرکت بود ، البته من هرگر تا یک هفته پیش وی را نمی شناختم . بگذارید اول خودم را معرفی کنم : من هنرمندی هستم که مستقل کار میکنم و همیچنین با شرکتی در شهر سیاتل نیز قرارداد دارم که از طریق اینترنت این شرکت به کاربران خود متصل میباشد ، و از این طریق من به فایلها و رزومه شخصس اقای Mike Dussault دست پیدا کردم که فقط میتوانم پیرامون بازی Half-Life به شما اطلاعات دهم"

حال ان اطلاعات چه بودند. کاربر "ryuuk" توانسته بود با خبر شود که شرکت "Valve"پس از انتشار بازی HLF Episode Two در سال 2007 ، ساخت اپیزود سوم بازی را متوقف نموده و شروع به ساخت Half-Life 3 زده است که اقای Dussault نیز در بخش برنامه نویسی جهان بازی و همچنین برنامه نویسی سیستم در بین سالهای 2008 تا  2010 برروی HLF3 فعالیت داشته است .

حال باید دید با این اطلاعات منتشر شده شرکت Valve چه عکس العملی از خود نشان میدهد

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا