اخبار بازی

اطلاعات رسمی منتشر شده از بخش داستانی عنوان بتلفیلد 1 توسط دایس

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده توسط استودیو  «دایس»  بخش داستانی عنوان :«Battlefield 1»  دارای «۵»  داستان متفاوت خواهد بود.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 «Friends In High Places»

• داستان این بخش در رابطه با جنگ متحدین و ارتش آلمان در جنگ جهانی اول میباشد، در این بخش در نقش یک خلبان و در آسمان های جبهه غربی جنگ جهانی اول به نبرد خواهید پرداخت، در این قسمت با نبرد های غیر منتظره و شدید به همراه داستانی در رابطه با دوستی دو شخصیت روبرو خواهید بود.

 «The Runner»

• امپراطوری بریتانیای کبیر قصد دارد تا با حمله به وسیله نیروی دریایی خود جبهه ای جدید را در جنگ جهانی اول به وجود آورد ؛ به عنوان یک پیغام رسان جنگ جهانی اول، تمامی این تحرکات را دیده و باید پیام هایی که ممکن است مرتبط با مرگ یا زندگی اشخاص باشد را برای جبهه های مختلف مرتبط با این رخداد برسانید .

 «Avanti Savoia»

• امپراطوری اتریش و مجارستان و ارتش ایتالیا در محیط سرد رشته کوه‌های آلپ و برای گرفتن یک محیط استراتژیک در حال نبرد میباشند، به عنوان یکی از اعضای گروه «Arditi» برای یک حمله غیر منتظره و برای تصاحب یک محیط استراتژیک با نیروی های ارتش امپراطوری اتریش و‌ مجارستان به نبرد خواهید پرداخت .

 «Through Mud And Blood»

• در فصل پائیز سال ۱۹۱۸، نیروی ارتش بریتانیا برای یک حمله همه‌ جانبه به شهر کمبره فرانسه آماده شده اند، این ارتش باور داشت این حمله با موفقیت به پایان خواهد رسید اما در این بین یک ایراد بزرگ وجود داشت ؛ مدل «V» تانک های این ارتش کارایی مطمئنی نداشت، در این بخش و در یک گروه نا کارامد و به همراه این تانک ها برای به پیروز رسیدن در جنگ به نبرد خواهید پرداخت و در این بین کار گروهی را نیز یاد خواهید گرفت.

«Nothing Is Written»

• در صحرای عرب و در منطقه خاورمیانه نیروی های عرب و امپراطوری عثمانی در حال نبرد میباشند، در این بخش به عنوان صحرا نشین عرب و به همراه  «توماس ادوارد لورنس» ( لورنس عربستان ) باید راهی را برای پیروزی در برابر دشمنی که از لحاظ تکنولوژی از شما برتر است را پیدا کنید و ماشین جنگی کشنده امپراطوری عثمانی را نابود کنید.

• عنوان «Battlefield 1»  در تاریخ ۳۰ مهر برروی پلتفرم های اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا