اخبار بازی

اطلاعات جدید Steam Box، کنسول شرکت Valve، منتشر شد

طبق خبری که به تازگی منتشر شده بود و موضوعی مبنی بر ساخت کنسولی توسط Valve در 2013 و انتشارش در همین سال داشت، شاهد معرفی این کنسول بودیم ولی گویا انتشار آن در سال 2013 تحقق نخواهد یافت.

طبق اطلاعات فاش شده، این کنسول بر پایه سیستم عامل Linux می‌باشد ولی به طور قطع نمی‌توان در این رابطه سخن گفت چرا که یکی از عضو های شرکت Valve که این اخبار را در اختیار سایت آلمانی Golem.de قرار داده بود، برخی از قسمت های این اطلاعات را کذب و اغراق شده نامید.

وی در مصاحبه با Engadget اعلام کرد که امکان دارد این کنسول بر پایه Linux باشد و همینطور فاش نمود که آن ها در حال انجام آزمایش هایی برای استفاده از این سیستم عامل بر روی Steam Box هستند ولی هنوز هیچ چیزی را به طور قطع نمی‌توان بیان کرد.

ایشان در این باره می‌گوید: "به لطف اخبار و شوایع منتشر شده از Steam Box، کار های زیادی وجود دارند که ما می‌توانیم به واسطه انجام آن ها، Steam را به یک کنسول بیاوریم و علاوه بر این، در حال برنامه ریزی برای سخت افزار این کنسول نیز هستیم؛ ولی در سال 2013 هیچ چیز جدیدی از سوی ما معرفی نخواهد شد."

فردی که از او سوالات پرسیده شد، آقای Ben Krasnow از Valve بود که به نظر می‌رسید از سوی شرکت، به وی اطلاع داده شده است تا اطلاعات دیگری را فاش نکند؛ شاید هم او واقعا در همین حد در مورد این کنسول اطلاع داشته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا