اخبار بازی

اطلاعات جدید از The Elder Scrolls V: Skyrim

روز گذشته سایت PC Gamer اطلاعات مهم و گستردهای از بازی The Elder Scrolls V: Skyrim منتشر کرد که بسیار جالب بود.

در این اطلاعات چیزی که بیش از همه مانند الماسی درخشان چشمان را به خود خیره می کرد این مطلب بود که "بازی بیش از 60,000 خط دیالوگ گفتاری دارد"

در ادامه این اطلاعات آمده : شما برای رام کردن یک اژدها و به زمین نشاندن آن در هوا مجاز نیستید تا با زخمی کردنش وی را مجبور به نشستن کنید ، بلکه باید به او نشان دهید هر اول و آخر با کیست!

کشتن یک اژدها به شما قابلیتی میدهد به نام "فریاد اژدها" از این قابلیت چیز زیادی بر ملا نشده اما آمده است که با این توانایی شما دارای نفس آتشین ، ضربه آذرخش و توانایی کند کردن زمان و سرعت بالا در زمان حرکت را می دهد.

در مورد سیستم نگهبانی و تعقیبی بازی نیز آمده : این سیستم دچار تغییراتی بنیادین شده برای مثال : اگر شما در یک منطقه مرتکب جنایتی شوید ، دیگر مانند بازی های قبلی این سری ، محافظان سایر مناطق به صورت خودکار آگاه نمی شوند ، و در نتیجه آنها به شما کاری نخواهند داشت.

اسب سواری نیز با تغییراتی به بازی آمده . در این بازی شما اسبی به مراتب مطیع تر و با درک تر نسبت به اسب های Oblivion رو به رو خواهید بود. البته میتوان به سیستم های کالسکه و رد کردن خودکار مناطق گشت و گذار شده نیز امیدوار بود.

گروه Dark Brotherhood assassin's از بازی Oblivion در کنار گروه دزدان ، جنگجویان و دانشمندان در بازی حضور دارند.

در آخر Bethesda اعلام کرد که "ما گروه صداگذاریی به مراتب عظیم تر از گروه صداگذاری Oblivion برای بازی اختصاص دادیم تا بازی و دیالوگ ها و صدا های آن به یادماندنی تر شود.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در تاریخ 11/11/11 برای سه پلتفرم PS3 , PC و Xbox360  منتشر می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا