اخبار بازی

اطلاعات جدید از Spider-Man PS4

 

عنوان «Spider Man» در E3 سال جاری برای «PS4» معرفی شد. با توجه به اینکه اطلاعات زیادی از بازی به انتشار نرسید، طرفداران کنجکاو در تویـیـتر از استودیو سازنده، «اینسامنیاک» سوالاتی را پرسیده‌اند که با پاسخ دهی از سمت توسعه دهنده همراه بوده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 src=https://www.bazicenter.com/files/cache/files-news-spider-man-ps4-760x428%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg style=

 

ابتدا برای طرفداران بسیار جالب بوده است که بدانند آیا بازی یک داستان اصیل خواهد داشت، یا خیر. اینسامنیاک در پاسخ می‌گوید:

 

«در این عنوان با یک داستان اصیل مواجه نخواهیم بود. با اسپایدرمنی بسیار با تجربه طرف هستیم.»

 

این احتمال وجود دارد که شخصیت اصلی Spider-Man PS4، «پیتر پارکر» باشد که اکنون به جای تحصیل در مقطع دبیرستان، بزرگ‌تر شده و در کالج مشغول تحصیل است.

همچنین اینسامنیاک تصریح کرد که بازی جدید هیچ ارتباطی با نسخه «Tom Holland» شخصیت اول نخواهد داشت. در حقیقت عنوان جدید یک برداشت اصلی از شخصیت محبوب است.

با توجه به اینکه نشر بازی بر عهده سونی است، بسیاری از مردم مشتاق بودند که بدانند آیا احتمالی برای عرضه آن روی دیگر پلتفرم‌ها وجود خواهد داشت یا خیر. اینسامنیاک در پاسخ به این افراد گفت:

 

«ما نمی‌توانیم این موضوع را تغییر دهیم. اسپایدرمن از دارایی‌های شرکت مارول است و ما [استودیو اینسامنیاک] کنترلی بر آن نداریم. سونی نیز بازی مالتی پلتفرم عرضه نمی‌کند.»

 

با این تفاسیر اگر از دوست داران اسپایدرمن هستید و پلتفرم شما PC یا Xbox One است، خرید PS4 برای شما الزامی به نظر می‌رسد.

اخیرا اینسامنیاک تایید کرد که بازی با «اینسامنیک انجین»، موتور خانگی استودیو مشغول توسعه است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا