اخبار بازی

اطلاعات جدید از Risen 3: Titan Lords

Risen، عنوان اکشن-RPG نسبتا ناشناخته ای بود که در سال 2009 برای PC و Xbox 360 عرضه شد و موفقیت نسبی را برای سازندگان گمنام خود، Piranha Bytes در پی داشت. ادامه این عنوان با نام Risen 2: Dark Waters در سال 2012 برای کنسول های مذکور و همچنین PS3 عرضه شد اما نتوانست به اندازه عنوان اول موفق ظاهر شود.

طبق اعلام Deep Silver، ناشر بازی، قسمت سوم این مجموعه به نام Risen 3: Titan Lords در ماه آگوست امسال برای Xbox 360، PS3 و PC عرضه خواهد شد.

طبق گفته سازندگان بازی، این بازی "بازیکنان را به دنیایی دست ساز و مخصوص نقش آفرینی می کشد که پر از جذابیت های عجیب است و در آن، هر تصمیمی مسیر داستان را تغییر می دهد."

مانند شماره های قبلی بازی، Risen 3 نیز "آزادی در اکتشاف" را در دنیایی که "متنوع، جالب و فعال" خواهد بود در اختیار بازیکن قرار می دهد.

Bjoern Pankratz، رهبر پروژه در شرکت Piranha Bytes درباره دنیای بازی گفت: "مانند نجاری که یک اثر هنری چوبی می سازد، ما داستان، شخصیت ها و محیط ها را کنار هم قرار دادیم و آنرا صیقل دادیم تا در انتها بازی ای بسازیم که بازیکن در آن بتواند در هر جایی اکتشاف کند. هر بازیکن ممکن است چیزی پیدا کند که دیگری نتوانسته. گشت و گذار و اکتشاف کلید این بازی است."

گفته شده که اطلاعات بیشتری درباره بازی در مجله PC Gamer این ماه منتشر خواهد شد. منتظر اطلاعات جدید تر باشید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا