اخبار بازی

اطلاعات جدید از L.A. Noire

درود

خب بلاخره مجله ی GameInformer در شماره ی جدید خود اطلاعاتی از بازی پرهزینه ی شرکت RockStar و TeamBondi اعلام کرد .

– بازی L.A. Noire به صورت open-world action-adventure خواهد بود و محل بازی در لس انجلس خواهد بود و اتفاقات ان در سال 1947 میگذرد ! همین طور که متوجه شدید بازی در مکان واقعی اتفاق میافتد پس انتظار نداشته باشید مانند GTA بتوانید در محل های عمومی به شهروندان شلیک کنید . این بازی کاملا با اون بازیها متفاوت خواهد بود .

– شما در بازی در نقش Cole Phelps خواهید بود ، یک پلیس ضربت در L.A که وظیفش پاکسازی خیابان ها است . اما به این اسانی ها نخواهد بود وقتی قرار است با باتوم به مردم ضربه بزنید . cole با این وظیفه ی خود مشکلاتی دارد ! و اون اینه که این کار بعضی خاطرات بدش رو از جنگ جهانی دوم به یادش میاره ! او این وظیفه را به ارامی انجام داد و در حین طیی کردن این دوره با پیشرفتی که داشت صاحب یه کار دفتری در دپارتمان پلیس میشود او با پیشرفت در کارش به ترتیب در دپارتمان های حمل و نقل ، بزهکاری و در نهایت بخش جنایی صاحب پست میشود

– اکنون به عنوان یک کاراگاه وظیفه ی شما حل پرونده هایی است که شامل مصاحبه ، تحقیقات و بازجویی خواهد بود است . وقتی شما از یک صحنه میگذرید دیگر نمیتوانید ایتم های اساسی در ان صحنه ی قبلی را پیدا کنید ! صحنه ی جرم به گفته ی GI بسیار طبیعی به نظر میرسد ، و شما نیاز به چشمان تیزبین برای پیدا کردن سرنخ دارید . برداشتن یک عینک در صحنه ی یک جنایت میتواند کمک بزرگی برای شما باشد تا بتوانید با ایتفاده از نام برند حک شده روی Frame به سرنخ هایی برسید . البته اینها فقط اطلاعات مختصری هستند که لازم است شما در دفترجه ی خود یادداشت کنید .

– نکته ی جالب دیگری که در بازی به ان اشاره شده است سیستم مصاحبه در بازی است .
Team Bondi از یک سیستم انقلابی در این بازی استفاده کرده است که میتواند راه و روش ساخت بازی ها را تغییر دهد . یک موشن کپچر از تنها از چهره ی بازیگران در یک اتاق بسیار بزرگ با دوربین هایی که دورتادور اتاق را فرا گرفته اند . در طول گریم ، بازیگر دیالوگ ها را دریافت میکند ! در هنگام خواندن انها تمام احساسات و حرکات صورت ضبط خواهد شد . از اغراق امیز ترین حرکات تا کوچکترین حرکات چشم . دیالوگ های ضبط شده در این زمان باعث ایجاد یک صحنه ی یک پارچه میشوند که تمام اینها باعث میشود که کل بازی حتی نیاز به یک انیماتور نیز نداشته باشد ! که طبق نوشته ی GameInformer این باعث خلق صحنه های رندرینگ خارق العاده در صحنه ی بازی میشود که این در گیم پلی بازی نیز بسیار مهم است .

– وقتی شما از یک نفر مصاحبه میگیرید شما باید به حالت چهره ی اون نگاه کنید و اگر داره دروغ میگه اون رو حدس بزنید .مثل Mass Effect ! انتخاب دیالوگ هم در بازی شامل چند گزینهی انگشت شمار عمومی میشود که شامل : تمسخر کردن ، متهم کردن یا اعمال زور است . شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها میتوانید کاملا مضنون رو به وسیله ی عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید ! شما همچنین میتوانید حرفهای مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست امده رد یا تکذیب کنید .

متاسفانه GI اطلاعتی در باره ی گیم پلی اکشن ( GunPlay ) بازی ارائه نداده است . پس سکانس های اکشن این بازی هنوز هم حکم راز را دارند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا