اخبار بازی

اطلاعات جدید از GTA V { هشدار > خطر اسپویلر }

کاربری از سایت 4chan ادعا کرده است که ارتباط نزدیکی با RockStar Game دارد که در همین راستا اطلاعاتی را از بازی Grand Theft Auto V منتشر کرده است که میتوانید در زیر بخوانید.

1- شخصیت بازی یک فرد اسپانیای تبار به نام Adrian است.
2- بازی در سال 2012 واقع در San Andreas رخ میدهد.
3- شروع بازی در Los Santos خواهد بود که پس از جدال با باند rival’s turf ،که سردسته ی آن Varrios Los Aztecas است مورد حمله قرار میگیرید و توسط او دزدیده میشود.
4- این بازی حول محور پول بر سر یک معامله ی بزرگ اتفاق میافتد.( نمیخواهم اطلاعات زیادی را در این مورد بدهم چون بازی خراب میشود. )
5- بخش مولتی پلیر باز هم در بازی وجود خواهد داشت و یک حالت جدید به نام co-op story به این بخش اضافه شده است.همچنین کنسولها میتواند در این بخش 32 بازیکن را پشتیبانی کند اما برای PC سرورهای اختصاصی وجود خواهد داشت و میتواند 64 بازیکن را همزمان پشتیبانی کند.
6-نسخه ی PC عنوان Grand Theft Auto V همزمان با نسخه ی کنسول ساخته خواهد شد و هم اکنون نسخه ی PC بازی به Leeds منتقل شده است. اینبار بازی نسبت به نسخه ی قبل ( GTA IV ) بهتر با PC بهینه شده است.
7-San Andreas اینبار بزرگتر از نسخه ی GTA San Andreas و با جزییات بیشتر خواهد بود.
8- جنگ بین باندهای turf بازگشته اند اما اینبار سردسته ی کل باند ها نیست و مناطقی از جمله as57th Ballas یا the Eastside Azteca را در اختیار دارند .همچنین ارم هایی بر روی دیوار کشیده شده اند که نشانگر این گروه است ،شما هم میتوانید با اسپری ارم های خود را بر روی دیوار بکشید که بسیار بهتر از گذشته شده است.

خطر اسپویلر

9- در اخر شخصیت اول بازی همانند RDR میمیرد و پول های زیادی به برادر Adrian ( شخصیت اصلی بازی ) میرسد و دنباله ی بازی با او ادامه پیدا میکند.
10- داستان بازی ادامه ی نسخه ی قبل (GTA IV ) است .اما اشاره نشده است که نیکو در بازی است یا خیر اما گفته شده حداقل او را دو بار در بازی میبینیم.
11- موسیقی های بهتر و رپ های جدید و همچنین 9 ایستگاه رادیوی با بازی اضاف شده است .
12- ارتش های 6 ستاره ی پلیس باری دیگر باز گشته اند و اینبار گارد ملی نیز اضاف شده است.
13- سیستم کاور گیری در بازی بهبود یافته است و نقش اساسی در بازی را ایفا میکند.
14- تصمیم گیری هایی که در نسخه های قبل بود اینبار بیشتر بر روی بازی تاثیر میگذارد و ایطور که گفته شده است بازی دارای 4 پایان منحصر به فرد خواهد بود اما گفته نشده است که آیا در این 4 پایان شخصیت اول بازی میمیرد یا خیر ؟ !
15- دوست دختر های بیشتر در بازی …
16- چتر نجات در بازی وجود دارد.
17-کدهای تقلب بازی به صورت خیلی جالب بازگشته اند.
18-همچنین این فرد ادعا کرده است که که تریلر بازی 1.04 زمان دارد که درآن شهر بازی را نشان میدهد.

در حال حاضر این اطلاعات تماما شایعه است. 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا