اخبار بازی

اطلاعات جدید از Gears 3

امروز مجله ای روسی زبان، اسکن‌هایی را از Gears 3 منتشر کرد. در این مجله اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شد. اطلاعات تا حدی Spoiler هستند. اسکن‌ها را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

– Epic تصریح کرد که Gears3 پایان سه گانه مارکوس فینیکس می‌باشد. اما این IP با عرضه spin-offها و prequelها ادامه داشته و حتی به نسل بعد نیز راه خواهد یافت.

– داستان بازی یک سال و نیم بعد از Gears 2 اتفاق می‌افتد. بعد از سقوط جاسینتو به دست لوکاست‌ها، اتحادیه COG و دولت Sera نیز نابود شدند.

– کسانی که از انفجار عظیم Hammer of Dawn( در پایان شماره 2) جان سالم به در برده‌اند برای خود گروه‌هایی مجزایی را تشکیل داده و برای زنده ماندن خود تلاش می‌کنند. لوکاست‌ها نیز در وضعیت مشابهی هستند.

– Ravens Nest اسم جزیره‌ای ست در وسط دریا که به دست انسان‌ها ساخته شده است. این جزیره حتی می‌تواند حرکت کند.

– رهبر COG( همان سربازان Geras) ناپدید می‌شود ولی پس از مدتی سر و کله‌اش در پایگاه هوایی، در همان جزیره پیدا می‌شود. طبق گفته مجله، مارکوس نواری ضبط شده را به او می‌دهد. در این نوار صدای آدام فینیکس( پدر مارکوس) ضبط شده که توضیح می‌دهد چگونه باید سیاره Sera را نجات دهند. و یک موضوع دیگر اینکه: آدام فینیکس هنوز زنده است!

– داستان Cole و Baird در این شماره وسعت می‌یابد. آن‌ها داستان مخصوص به خود را خواهند داشت.

– Anya به شخصیتی قوی و خشن تبدیل شده که زره سربازان COG را به تن کرده و در کنار مارکوس می‌جنگد. غیر از او، شخصیت‌های زن دیگری نیز در بازی وجود دارند.

– دشمن اصلی این بار Lambentها هستند نه لوکاست‌ها.( Lambent، نوعی لوکاست هستند که تحت تاثیر امولسیون واقع شده‌اند). آن‌ها قادرند که در هنگام مردن، خود را منفجر کنند که با این کار به اطراف خود نیز صدمه وارد می‌کنند.

– از اسلحه‌های جدید می‌توان به یک grenade launcher( نارنجک پرتاب کن) اشاره کرد که یه متّه در سر آن نصب شده. یک riffle که تک تیر می‌زند و یک شاتگان دو لول که قبلا نمایش داده شده بود.

– درجه سختی بازی کاهش خواهد یافت زیرا حداقل 60 درصد از مردم، Geras 2 را تمام نکردند. البته سختی‌های قبلی موجود هستند ولی یک مود Casual به بازی اضافه می‌شود.

– محیط‌های مولتی‌پلیر نیز تغییر کرده و بطور پیوسته در مبارزات عوض می‌شوند. مثلا در طول یک زمین لرزه، شکل و شمایل مکان‌ها تغییر می‌کند که به واسطه آن بازیباز‌ها نیز نیاز به تغییر استراتژی دارند.

این بازی در 8 آپریل 2011 برای X360 منتشر می‌شود.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا