اخبار بازی

اطلاعات جدید از 2014 FIFA World Cup Brazil + تاریخ عرضه

بر طبق سنت همیشگی، این بار هم EA وظیفه ساخت بازی بزرگترین رقابت فوتبالی جهان را بر عهده دارد.

بازی 2014 FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی 2014 توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ 15 آپریل در آمریکا و 17 آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد.

این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود.

سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود 100 انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند.

این بازی شامل 203 تیم ملی از سراسر جهان، 7469 بازیکن، 19 مربی لایسنس شده و 21 استادیوم جدید خواهد بود که 12 عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود.

In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا 32 نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

این بازی برای کنسول های Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.

EA اعلام کرده که برای جلب رضایت دارندگان X1 و PS4، در زمان مسابقات، آپدیت هایی برای حالت Ultimate Team FIFA 14 عرضه خواهد شد که شامل مسابقات جام جهانی خواهد بود، اما عنوان 2014 FIFA World Cup Brazil انحصاری X360 و PS3 خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا