اخبار بازی

اطلاعات جدید از بخش مولتی پلیر بازی Halo 4

به تازگی اطلاعات جدیدی پیرامون بخش چند نفره عنوان Halo 4 توسط Microsoft و سازنده بازی 343 Studios منتشر شده است.
زمانی که بازیباز به رنک 50 در کلاس Spartan می رسد، قادر خواهد بود تا از بین 8 تخصصی که در ادامه عنوان خواهد شد یکی را برگزیند. هر کدام از این کلاس ها رنگ مخصوص به خود برای سلاح و زره و قابلیت های منحصر به فردی را دارند. زمانی که بازی باز یکی از کلاس ها را انتخاب می کند بازیباز باید پیش از این که تصمیم به انتخاب کلاس دیگری بگیرد باید حتما در کلاس اولی را که انتخاب کرده است به لول بالا تری (rank up) برسد. دو کلاس Wetwork و Pioneer در ابتدای عرضه بازی در اختیار بازیباز ها خواهد بود اما بقیه 6 کلاس را باید با پیش خرید بازی از فروشگاه های عرضه بازی یا خرید Halo 4 limited edition به دست آورید. هم چنین در ماه های پس از عرضه بازی این کلاس ها از طریق Xbox Live قابل خرید می باشند.
اما 8 کلاس تخصصی در بازی عبارتند از:

Wetwork: کلاسی که با استفاده از آن قادر به انجام حرکات به صورت مخفیانه و سریع هستید. زره این کلاس این امکان را فراهم می سازد تا با سرعت و بدون ایجاد صدا در نبرد ها شرکت کند و دست به نابود سازی دشمنان بزند.

Pioneer: به واسطه مد Track armour در این کلاس قادر خواهیدبود تا سریع تر در بازی به کسب تجربه و افزایش لول خود ( level up) بپردازید. این کلاس در هنگام عرضه بازی در دسترس خواهد بود.

Engineer: وظیفه این کلاس بیشتر در جهت تخریب یا بازسازی و تعمیر است . همچنین به واسطه مد Drop Recon armor که در این کلاس قرار دارد بازیباز این امکان را به دست می آورد تا از زمان و مکانفرود آمدن مهمات دشمن در بازی به کمک سیستم نظارت که از آن بهره می برد، مطلع شود.
Tracker: این کلاس برای هدف گیری مواضع در فواصل طولانی به کار می آید. مد requisition armour در این کلاس این امکان را می دهد تا با استفاده از آن دوباره در خواست دریافت مهمات جدید داده شود تا شاید سلاح بهتری نصیب بازیباز شود.

Rogue: به واسطه این کلاس شما قادر به افزایش دقت خود در هدف گیری در حین نبرد خواهید بود.

Stalker: به واسطه مد Nemesis armour که در این کلاس قابل دسترسی است شما قادر خواهید بودتا مکان تمام دشمنانی را که پیشتر شما را کشته اند ردیابی کنید و مکان آنها برای شما مشخص می شود.

Pathfinder: باعث کاهش زمان گرم شدن سلاح هنگام نشستن بر پشت صندلی مخصوص برای تیربار در وسایل نقلیه می شود. هم چنین به واسطه آن قادر خواهید بود تا سرعت خود را به هنگام حمل turret افزایش دهید.

Operator: به واسطه مد Wheelman armour در این کلاس شما قادر خواهید بود تا توان و استقامت بیشتری کسب کنید و هم چننی در هر وسیله های که هدایت آن را بر عهده دارید دوام و پایداری بیشتری خواهد داشت.

مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود با خرید Limited Edition این نسخه شما قادر به خواهید بود تا به مجموعه ای از نقشه ها در بازی تحت عنوان  War Games map pack دسترسی داشته یاشید. و در صورتی که خواهان خرید این پک به صورت جداگانه بشید باید 2000 Microsoft Points بپردازید. این پک شامل 9 نقشه جدید خواهد بود و هم چنین می توانید به آیتم های مانند:  Spartan-IV Scanner، Strider helmets و یک سری از نشان های جدید در بازی دسترسی داشته باشید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا