اخبار بازی

اطلاعات جدید از بازی Gta Iv

خب اطلاعاتی جالبی از بازی پرطرفدار و جذاب GTA IV منتشر شده است که به شرح زیر میباشد :

1 – شرکت بازیسازی Rockstar Games امروز رسما اعلام کرد که دو ورژن مختلف از بسته های الحاقی ( Downloadable Content ) برای بازی Grand Theft Auto IV مدتی پس از عرضه ی رسمی بازی برای دو کنسول PS3 و XBOX360 منتشر خواهد شد . دارندگان PS3 و XBOX 360 میتوانند این بسته های الحاقی را از PSN و XBL دانلود کنند .

2 – همچنین دیروز خبری منتشر شد که مشخص میکند دلیل تاخیرهای متعدد و زیاد این بازی مربوط به نسخه PS3 این بازی بوده هست . سازنده ی این بازی اعلام کرده هست که کار سختی برای بهینه سازی و ساخت این بازی برای کنسول PS3 انجام شده هست . همچنین این شرکت اعلام کرده است که ساخت این بازی برای کنسول PS3 به مراتب سختر از XBOX360 بوده است .
با این حال در حال حاظر هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ساخت این بازی برای این دو کنسول بدون مشکل خاصی ادامه دارد .
همچنین به اعتقاد شرکت بازیسازی Rockstar تفاوتی میان نسخه XBOX360 و PS3 وجود نخواهد داشت . با این حال تا زمان عرضه ی این بازی تریلرهای متفاوتی از این بازی منتشر خواهد شد که نشانگر این موضوع خواهد بود … .
این بازی به صورت همزمان برای این دو کنسول عرضه خواهد شد .

3 – در مورد شماره یک توضیحاتی دیگر نیز وجود دارد که به این ترتیب میباشد :

شرکت Rockstar رسما اعلام کرده است که برای کنسول XBOX360 بسته های الحاقی انحصاری ( Downloadable Content ) نیز منتشر خواهد شد . به عبارتی دیگر برای کنسول مایکروسافت یعنی XBOX360 دو Downloadable Chapters مدتی پس از عرضه ی بازی منتشر خواهد شد که برای کنسول PS3 منتشر نمیشود . بقیه Downloadable Content ها برای هر دو کنسول منتشر خواهند شد .
با اینکه هنوز در مورد این بسته های الحاقی اطلاعات بیشتری منتشر نشده است اما گمان میرود که Content ها شامل ماشین های جدید , اسلحه های جدید و البته شاید تعدادی ماموریت جدید باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا