اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از Star Wars استدیوی Visceral Games

«Amy Hennig» که بیشتر برای نویسندگی سه گانه «آنچارتد» شهرت دارد، حال مشغول کار کردن بر روی یک «استار وارز» جدید است. وی در همایش PAX West صحبت‌های کوتاهی در مورد این عنوان انجام داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

طی پنلی در این نمایشگاه، « Hennig» اذعان داشت که وی و تیم سازنده همکاری نزدیکی با « LucasFilm» داشته تا مطمئن شوند بازی حس یک «استار وارز» واقعی را دارد.

 

این عنوان شخصیت‌ها، داستان، مکان‌ها و موجودات جدید در کنار موارد بسیار دیگری را معرفی خواهد کرد. با وجود «جدید» بودن آن، «ویسکرال» مدت زمانی زیادی را با مشاوران «لوکاس فیلم» گذرانده تا ظاهر و حس این عنوان همان چیزی باشد که هواداران از این سری محبوب انتظار دارند.

 

« Hennig» همچنین می‌گوید که این عنوان متفاوت از «آنچارتد» یا سری «اندیانا جونز» خواهد بود. در آن داستان‌ها، اکثریت تمرکز بر روی شخصیت اصلی است. در حالی که در سری «استار وارز»، حضار معمولان مقدار کمی از کارهای انجام شده توسط شخصیت‌های منفی را می‌بینند. برای این عنوان جدید، این یک بازی گروهی (دارای بیش از یک شخصیت) خواهد بود پس شما می‌توانید موضوعات زیادی را از دیدگاه‌های متفاوتی توسط چندین شخصیت مشاهده کنید.

 

وی سپس توضیح می‌دهد که ساخته جدید «ویسکرال» قهرمان‌های خواهد داشت که (توسط دیگران) به چشم افراد ضعیف دیده می‌شوند. معمولا بازی‌های رایانه‌ای به این صورت عمل می‌کنند، زیرا بازی بسیار آسان می‌شود اگر شما یک «جدای» بسیار قوی باشید.

 

«استار وارز» جدید قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا