اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از Assassin's Creed 2

امروز یوبی‌سافت نمایشی از Assassin’s Creed II در ایتالیا برگذار کرد. دقایقی از صحنه‌های اولیه بازی به نمایش گذاشته شد که در زیر نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

1- بازی با یک صحنه اکشن شروع می‌شود. جایی که دسموند و خانم لوسی در حال فرار از آزمایشگاه Abstergo هستند. دسموند با چندین نگهبان درگیر می‌شود تا راه را باز کند. او سپس به مخفیگاه Assassin ها برده می‌شود تا تمرین کرده و به یکی از آنان تبدیل شود. او برای تمارین خود به دستگاه Animus نیاز دارد.

2- سپس بازی به زمان گذشته می رود. جایی که Ezio جوان در حال گشت زنی در خیابان های فلورنس می‌باشد، سر‌به‌سر دختر ها می‌گذارد و با مردم جر و بحث می‌کند. در این میان او با لئوناردو داوینچی دیدار می‌کند.

3- جیب بری بسیار اسان تر شده است. از پول های دزدیده شده می‌توانید برای خرید مرهم، لباس و سلاح‌های جدید استفاده کنید.

4- وقتی Ezio بصورت کامل مخفی شده است به رنگ خاکستری در میاید و هنگامی که نگهبانان او را ببینند، رنگ واقعی لباس‌هایش نمایان می‌شود.

5- در ونیز سه تشکیلات مختلف وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها کمک کرده و یا بر ضد آن‌ها فعالیت کنید و بنابراین یا دوست آن‌ها خواهید بود یا دشمنشان. این سه تشکیلات عبارتند از: هرزه‌خانه‌ها، دزدان و مزدوران.

6- در ونیز، Ezio با مسئول هرزه‌خانه ملاقاتی دارد که او شگرد‌های دزدی و مخفی‌کاری را به Ezio آموزش می‌دهد.

7- داستان بازی 30 سال از زندگی Ezio را به تصویر می‌کشد و شما می‌بینید که چطور او از یک جوان پرشور به قاتلی خونسرد تبدیل می‌شود. در این میان ماجرا‌های دسموند نیز به بازی اضافه می‌شود و عمق خوبی به داستان می‌دهد.

8- گرافیک بازی جهش خوبی داشته و گیم‌پلی بازی همان گیم‌پلی شماره یک است در حالیکه تنوع بیشتری پیدا کرده و از تکراری بودن به میزان زیادی کاسته شده است. صحنه‌های نبرد بسیار هنری و تماشایی طراحی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا