اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی ایرانی “قهرمانِ ما” منتشر شد

image.jpeg

بازی ایرانی "قهرمانِ ما" که در اواسط بهمن ماه رونمایی شد، دارای داستان فانتزی و ویژگی‌های منحصر به فردی است. داستان در "شهر بزرگ" اتفاق می‌افتد. یک پروفسور دیوانه با تغییرات شیمیایی، مایعات فاضلاب‌ها را دستخوش تغییر کرده و به آن‌ها جان بخشیده است. جکی، شخصیت اصلی بازی یک لوله بازکن ساده است که به صورت کاملا اتفاقاتی درگیر اتفاقات شهر می‌شود.

در ادامه جکی بایستی برای جلوگیری از پیشرفت این اتفاقات دست به کار شده و با رد کردن موانع اوضاع را به حالت اول بازگرداند. معماهای بازی درجات سختی متفاوتی را شامل می‌شود. اما در مجموع معماها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تعادل در درجه‌ی سختی آن‌ها حفظ شود. قهرمانِ ما در مجموع از 5 لوکیشن متفاوت و 60 پس‌زمینه‌ تشکیل می‌شود که تنوع بالایی به بازی داده است. هم‌چنین با پیش‌روی در بازی قابلیت‌های جدیدی به بازی‌باز داده می‌شود که جذابیت بازی را افزایش خواهد داد.

هم‌چنین در پایان هر مرحله غولآخر وجود دارد که برای از بین بردن آن‌ها باید دست به مبارزات اکشن بزنید. بازی "قهرمان ما" که توسط استودیوی آنو ساخته می‌شود، در تابستان 92 برای رایانه‌های شخصی و هم‌چنین تبلت‌های مجهز به اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا