اخبار بازی

اطلاعات جديد از The Saboteur

بازي The Saboteur (قبلا به نام Saboteur شناخته مي شد ) بيش از دو سال است كه معرفي شده است اما مدت زيادي است كه از ان اطلاعي در دسترس نيست. سايت اين بازي امروز تاسيس شده است و شما مي توانيد از ان ديدن فرمايد.
…………..
در اين بازي شما در نقش Sean Devli بازي مي كنيد. وي يك تعميركار ماشين هاي مسابقه اي ايرلندي است. همانطور كه مي دانيد شخصيت وي برگفته شده از يكي از قهرمانان جنگ يعني William Grover-Williams است. Williams قهرمان مسابقات مشين سواري بوده است و Sean Devli يك برداشت ازاد از وي است.

نازي ها به يكي از چيز هايي كه Sean خيلي اهميت مي دهد صدمه ميزنند و حالا وي به دنبال خون خواهي است( الماني ها تك تك دوستان وي را مي كشند). براي وي اصلا جنگ مهم نيست بلكه وي فقط مي خواهد انتقام خود بگيرد. بازي در سال 1940 و در فرانسه ميگذرد. The Saboteur اولين بازي open-world جنگ جهاني است.

گيم پلي اين بازي شامل مبارزات تن به تن و با اسلحه , بالا رفتن از موانع و رانندگي تقسيم مي شود. البته مخفي كاري هم در بازي وجود خواهد داشت. همچنين اين بازي از يك سيستم منحصر به فرد به نام Will to fight استفاده مي كند. اين سيستم شبيه سيستم رنگ بندي بازي Okami است. در قسمت هايي كه شما سران نازي را از بين ببريد , ان قسمت شهر به صورت رنگي در مي ايد اما در قسمت هاي ديگر شهر كه نازي ها ان را اشغال كرده اند , رنگ بندي بازي به صورت سياه و سفيد و قرمز است.

The Saboteur يك بازي با درجه بندي M خواهد بود. اين بازي توسط يك موتور اختصاصي ساخته خواهد شد. The Saboteur توسط Pandemic در حال ساخت است و توسط EA در تاريخ نامشخصي از سال 2009 براي PC , X360 , PS3 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا