اخبار بازی

اطلاعات اولیه از Mortal Kombat ویتا!

آقای Ed Boon خالق سری بازی های Mortal Kombat در مصاحبه دیروز با بلاگ رسمی سونی اطلاعات جدیدی از چگونگی کنترل این نسخه از بازی را در ویتا توضیح داد.

Boon در مورد قابلیت های PS Vita گفت:" در اولین برخورد تیم استودیو ما با ویتا متوجه شدیم که صفحه لمسی پشتی ویتا به درد کار ما نمی‌خورد و تصمیم گرفتیم که کنترل بازی را بر روی دکمه ها و صفحه لمسی بازی توسعه دهیم. ما همیشه می‌خواستیم که MK از طرف بازیکن کاملا قابل دسترسی باشد و به عنوان مثال، شما می‌توانید با لمس کردن دکمه X-Ray بر روی صفحه آن را فعال کنید. برای زدن فاتالیتی ها می‌توان با لمس کردن صفحه به شکل مناسب، فاتالیتی را اجرا کرد. این عمل باعث می‌شود که فاتالیتی های سخت بازی کمی آسان تر از قبل اجرا شوند و استفاده از آن ها لذت بیشتری داشته باشد. "
البته Boon در ادامه گفت که استفاده از حالت لمسی بازی یک حالت انتخابی است و بیشتر برای بازیکن های آماتور ساخته شده است.

در این عنوان علاوه بر بخش داستانی جداگانه، تمام شخصیت هایی که به عنوان DLC برای نسخه کنسولی عرضه شدند نیز حضور دارند. هم چنین این عنوان نیز دارای بخش Challenge Tower خواهد بود. طبق گفته Ed Boon علاوه بر Challenge Tower که در نسخه کنسولی موجود بود در این نسخه شما می‌توانید 150 مرحله اضافه که انحصارا برای Vita طراحی شده است را بازی کنید. در این مسابقات شما باید با استفاده از قابلیت های Vita مراحل را پشت سر بگذارید. تصور کنید با استفاده از حسگرهای Vita با حرکت دادن کنسول به طرفین می‌توانید جاذبه درون بازی را تحت تاثیر قرار دهید.

ٍEd Boon قول اطلاعات بیشتری از این عنوان را در ماه آینده داده است.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا