اخبار بازی

اطلاعاتی پیرامون تاثیرات آب و هوای داینامیک بر گیم پلی The Division

یوبیسافت اطلاعاتی پیرامون بازی Division را منتشر کرد، که آب و هوای داینامیک بازی و چرخه شبانه روزی تا چه حد بر روی گیم پلی بازی تاثیر گذار خواهند بود.

با توجه به ویژگی های محیط های سربسته و محیط های بیرونی، مانند روشنایی و یا حتی درجه حرارت، این ویژگی ها هم می توانند به بازیکن ها کمک کنند و یا حتی به ضرر آن ها باشند. البته بستگی به وضعیت مرحله و محیط بازی نیز دارند که ویژگی های آب و هوایی و روشنایی در آن ها، به نفع بازیکن ها باشند و یا به ضرر آن ها. 

به عنوان مثال، وقتی طوفانی محیط بازی را فرا گرفته باشد، تاثیر آن بر گیم پلی بازی به گونه ای است که دید بازیکن ها و هم NPC ها خیلی محدود می شود و یا حتی مانع دیدشان خواهد شد. همچنین تاثیر کمی نیز بر روی دید بازیکن ها توسط هدف گرفتن با سلاح هایشان خواهد گداشت.  

نور و منبع نور در محیط شب و تاریک، توجه دشمن ها و NPC ها را به خود جلب می کند، اما این حالت در روز و حتی با وجود آب و هوای مختلف، کاملا متفاوت است. در طول شب و محیط های تاریک همراه با آب و هوای گوناگون، برای بازیکن ها چالش برانگیز خواهد بود. 

با وجود محیط های پر پیچ و خم در شهر منهتن، بازیکن ها می توانند که از بعضی ساختمان های آن جا به عنوان پناهگاه استفاده کنند که در این مکان ها، شرایط امن و خوبی برای بازیکن ها فراهم می شود.
یوبیسافت اشاره کرد که ورود و خروج از ساختمان ها، هیچ نقصی در سیستم آب و هوای داینامیک بازی ایجاد نمی کند و آب و هوا مرتبا در حال تغییر است. پس اگر هر چقدر بازیکن ها در داخل ساختمان ها بمانند و سپس از آن ها خارج شوند، آب و هوا نیز بر طبق زمان حضورشان در ساختمان تغییر می کند. حال این تغییر آب و هوا هم می تواند به ضرر بازیکن ها باشد و یا حتی هم می تواند به نفع بازیکن ها باشد (با توجه به نوع آب و هوا و شرایط محیط). 

بازی The Division، هشتم ماه مارچ سال 2016 برای پلتفرم های PC و PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا