اخبار بازی

اطلاعاتی در مورد نسخه ریمستر Rocksmith 2014

طی اطلاعیه ای که یوبی سافت  امروز  منتشر کرد نسخه remastered  شده بازی Rocksmith 2014 امسال منتشر خواهد شد. این بدان معنی است که یک بازی با وجود عبارت 2014 در عنوان خود درسال 2016 به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این بازی با قیمت 60 دلار برای کنسول های Xbox One, PS4 و PC ارائه خواهد شد. افرادی که نسخه فعلی بازی را در اختیار دارند میتوانند از طریق یک Patch به صورت رایگان آن را دریافت نمایند. این بازی به صورت همزمان بر روی تمامی پلتفرم ها در تاریخ 4 اکتبر منتشر میشود.تهیه کنند استودیو یوبی سافت در سان فرانسیسکو آقای Nao Higo اعلام کردند: موفقیت Rocksmith در آموزش نحوه نواختن گیتار به حدود 4 میلیون نفر باعث افتخار است، تیم توسعه دهنده یوبی سایت در سان فرانسیسکو به اضافه نمودن موسیقی های جدید به فروشگاه این بازی  ادامه میدهد.

 

در ادامه ایشان اعلام کردند که در نسخه ریمستر شده Rocksmith 20014 ما روش های موجود را بهبود بخشیده ایم، ابزارهای قدرتمندی برای بهبود پروسه آموزش بازیکن ها تهیه شده است که نحوه اجرا و نواختن را بیش از پیش راحت کرده میکند.این نسخه با بیش از 50 موسیقی بر روی دیسک ارائه خواهد شد، همچنین بیش از 800 موسیقی در فروشگاه بازی جهت خرید موجود است و به صورت هفتگی موسیقی هایی به فروشگاه اضافه خواهند شد.

 

6 موسیقی به همراه نسخه جدید Rocksmith ارائه خواهند شد که به شرح زیر است:

  • Bob Marley & The Wailers — "Three Little Birds"
  • Elvis Presley — "Suspicious Minds"
  • FUN. — "Some Nights"
  • Jackson 5 — "I Want You Back"
  • Outkast — "Hey Ya!"
  • Train — "Drops of Jupiter"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا