اخبار بازی

اطلاعاتی در مورد آب و هوای داینامیک battlefield 1

طبق اطلاعات منتشر شده توسط استودیو DICE :

 سیستم آب و هوایی داینامیک بازی Battlefield 1 طوری طراحی شده است تا تمامی نبرد ها حس متفاوتی داشته باشند ٬ با توجه به نبود اسلحه هایی با قابلیت مادون قرمز یا وجود سیستم GPS در جنگ جهانی اول ٬ بازیکنان باید با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی نوع و نحوه بازی کردن و برنامه ریزی خود را تغییر دهند .

بطور مثال مه غلیظ دید شما را محدود خواهد کرد و در این شرایط تک تیر انداز ها قابلیت اثر گذاری خود را از دست خواهند داد ٬ با توجه به ‌وجود مه غلیظ ٬ نبردی در یک نقشه بزرگ میتواند به یک نبرد نزدیک تن به تن تبدیل شود ٬ بازیکنان باید تا تمام شدن این شرایط آب و‌ هوایی خود را به اسلحه های با دور برد نزدیک برای نبرد های با فاصله نزدیک آماده کنند .

باران میزان دید شما را محدود نخواهد کرد ٬ اما میتواند باعث ناهموار شدن و‌گمراه شدن‌ شما در زمان ردیابی تهدیدات در محیط بازی شود ٬ این موضوع برروی پرواز کردن شما نیز تاثیر گذار خواهد بود ٬ با توجه به بارش باران ٬ در زمان پرواز در هنگام نزدیک بودن به سطح زمین یا کوه ها بیشتر مراقب خواهید بود .

 همچنین با توجه به وجود نقشه Sinai Desert و وجود طوفان شن ٬ سطح دید بازیکنان بسیار محدود و پرواز کردن سخت تر خواهد شد ٬ طبق اعلام استودیو DICE سیستم آب و هوای داینامیک در بازی Battlefield 1 بر همه چیز این بازی اثر خواهد گذاشت .

 عنوان Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۶ ( ۳۰ مهر سال ۱۳۹۵ ) برروی پلتفرم های اکس باکس وان ٬ پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا