اخبار بازی

اطلاعاتی در رابطه با Rage، Doom 4 و حضور id در E3 09

سایت GS سوالاتی از CEO شرکت id یعنی Todd Hollenshead پرسیده است که در بین ان اطلاعاتی درباره 2 بازی Rage و Doom 4 منتشر شده و همچنین صحبت هایی درباره حضور id در E3 امسال زده شده که سعی دارم قسمت های مهم ان را برای شما قرار بدهم.

طبق گفته های Todd عنوان جدید id یعنی Rage به هیچ وجه امسال منتشر نمیشود و id هیچ برنامه های برای عرضه این بازی در سال 2009 ندارد. همچنین در رابطه با اطلاعاتی که در گذشته در رابطه با حجم بالای بازی زده شده بود گفته شده است که بازی برای PS3 بر روی یک دیسک Blu Ray عرضه میشود و بر روی PC و 360 در چند دیسک عرضه میشود. Hollenshead در ارتباط با Open World بودن Rage گفته است که بازی به طور کامل یک OW نیست و تقریبا میتوان گفت که محیط باز و ازادی عمل در ان وجود دارد. Todd توضیح داده است که مراحل و داستان بازی به صورت خطی دنبال میشود و روند طی بازی یکسان است اما نحوه گذراندن مراحل و انتخاب نوع رد کردن هر منطقه بسته به انتخاب گیمر میباشد و شما میتوانید در هر موقعیت با انتخاب کردن مسیر و استفاده از امکانات متفاوت تنوع خوبی با بازی ببخشید. نحوه استفاده از وسایل نقلیه به دو صورت میباشد، گیمر میتواند در مکان های خاص به مسابقه بپردازد و در Leader Board پیشرفت کند اما اگر از پیست مسابقه خارج شوید خطرات زیادی در کمین شما هستند. در همین راستا سوالاتی در مورد المان های RPG موجود در Rage پرسیده شده و TH در پاسخ به انها گفته است که المان های RPG به صورت حرفه ای در بازی حضور ندارند و در اصل Rage یک عنوان Action است تا یک عنوان RPG او توضیح داده که در بازی Inventory وجود دارد و گیمر میتواند اسلحه های خود را در ان قرار بدهد همچنین گفته شده است که تغییراتی در اسلحه ها و گلوله های مورد استفاده در این بازی نیز میتوان اعمال کرد.
در رابطه با Doom 4 گفته شده است که بازی دنباله ای بر Doom 3 نمیباشد و همچنین مانند Doom 3 کاملا شبیه به نسخه های قبلی نیست و در کل به عنوان یک Reboot محسوب نمیشود. ساخت این عنوان در سال گذشته شروع شده و تیم سازنده با اضافه شدن افراد جدید بر روی این عنوان کار میکند.
در انتها Todd مسائلی را در رابطه با اتفاقاتی که بین انها و ESA در سال گذشته افتاد توضیح داده است و گفته است که امسال Wolfenstein در E3 حضور دارد و همچنین id نیز معرفی های جدیدی در این نمایشگاه دارد. معرفی عناوینی که تا به حال به نمایش در نیامده اند.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا