اخبار بازی

اطلاعاتی درباره ی Quantom Condrum

به تازگی Kim Swift ، یکی از سازندگان و طراحان بازی‌ Portal، بازی جدیدی ساخته که به نظر می رسد بسیار زیبا باشد.

بازی شما را در نقش پسر بچه ای می گذارد کهبه کاخ عموی دانشمند و پولدار خود Professor Quadwrangle می رود ولی در طول یک آزمایش خطرناک همه چیز خراب می شود و پروفسور ناپدید می شود.در این بازی از ابعاد و قوانین فیزیکی نیز برای طراحی معماها و پازل های پیچیده استفاده شده است.

این بازی توسط شرکت Airtight ساخته شده و منتشر کننده ی آن Square Enix خواهد بود و برای PC ، XBox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.

پس از دمویی 20 دقیقه ای که در یک کنفرانس خبری به نمایش درآمد خیلی ها به بازی علاقه مند شده بودند و آنها را به دنیایی جدید برد و باعث تجربه ای مشابه ولی شادتر از اولین تجربه ی Portal شد.

Kim Swift در مصاحبه با VG247 گفت "بازی های زیادی نیستند که شما در آن می توانید نقش یک پسر بچه را بازی کنید.ما میخواستیم که کاخ بسیار بزرگ باشد و شما را در خود غرق کند و در همان حال از داشتن این قابلیت که می توانید همه چیز را تغییر دهید  احساس قدرت کنید."

در این بازی شما با استفاده از Interdimensional Shift Device(دستگاه حرکت میان-بعدی یا به اختصار I.D.S) می تواند در 4 بعد دلخواه خود حرکت کنید.ولی برای این کار شما باید باطری های خاص این دستگاه را پیدا کرده و در اسلحه قرار دهید.با استفاده از دستگاه فضا و ابعاد اتاق تغییر نمی کند ولی شکل اتاق و کارایی دستگاه ها تغییر می‌کند.برای مثال یکی از این ابعاد به نام Fluffy Dimension است که وقتی از آن استفاده می کنید اتاق روشن تر می شود و اشیاء 10برابر سبک تر خواهند شد.این به شما این قابلیت را می دهد تا از اشیاء طوری استفاده کنید که نمی توانستیددر حالت پایه استفاده کنید.برای مثال در کنفرانس خبری Matt Sallady طراح فضای بازی،در دمو میخواست یک صندوق در از یک دیوار ضخیم عبور دهد،کاری که در حالت عادی غیر ممکن بود. ولی با استفاده از همان Fluffy Dimension صندق سبک شده را به طرف دیورا پرتاب کرد و سپس به حالت پایه بازگشت.

با استفاده از دو بعد دیگر می تواند سرعت زمان را تا 1/20 حالت پایه کاهش دهید،قابلیت دیگری این است که می تواند جهت کشش جاذبه را برعکس کنید.

Sallady به VG247 گفت "ما فقط اطلاعات سطحی بازی را به مردم نشان دادیم تا براضی به خرید بازی شوند و اعماق بازی را نشان ندادیم.کارهای بسیار پیچیده و جذاب تری هست که می توان در دنیای بدون محدودیت بازی انجام داد."

"کار به روی این بازی با دیگران بسیار هیجان انگیز و خوب بود و هرکسی می توانست ایده های خود را روی بازی پیاده کند.ما دنیایی پرنشط، پر از رنگ و با شخصیت های متعدد می خواستیم.از آنجایی که شما قرار است پنج یا شش ساعت وقت روی بازی بگذارید دنیایی شاد و جذاب دقیقا چیزی بود که با بازی جور می شد."

 src=https://www.quantumconundrum.com/images/main/screen/5.jpg /></p><p style=  src=https://www.quantumconundrum.com/images/main/screen/6.jpg></p><p>  </p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=The Jackal1390-06-27

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا