اخبار بازی

اطلاعاتی درباره ی Metal Gear Solid HD Collection

در دوم ژوئن 2011 شرکت Konami اعلام کرد که 3 بازی MGS 2 :Sons of Liberty ، MGS 3 : Snake Eater و MGS : Peace Walker با گرافیک HD ، سیستم Achievement/Trophy و صداگذاری جدید در نوامبر سال  2011  برای پلتفرم های PS3 و XBOX360 منتشر خواهد شد.

نسخه های ژاپنی این بازی در یک مورد با نسخه های برون مرزی تفاوت دارند و آن این است نسخه ی ژاپنی مجموعه فاقد MGS : Peace Walker می باشد و به جای آن نسخه ی ژاپنی حاوی کدی است که به خریداران امکان دانلود نسخه ی اصلی MGS را می دهد و از آنجا که Peace Walker بازی جدیدتری است، نسخه ی برون مرزی را به مجموعه ی بهتری برای اکثر بازیکنان تبدیل می کند.

از طرف دیگر نسخه های remaster شده بازی های MGS 2 و MGS 3 بر اساس نسخه های بهبود یافته ی‌Substance و Subsistence عرضه می شوند و این به آن معناست که بازیکنان می توانند علاوه بر بازی های ذکر شده در مجموعه می توانند MGS و دنباله ی آن MGS : Solid Snake را بازی کنند که در Subsistence قرار دارند.

با این حال نبودن اولین نسخه ی MGS برای خیلی ها خصوصا بازیکنان XBOX360 بسیار مأیوس کننده بود چرا که آنها هیچ راهی برای تجربه ی این نسخه از یازی ندارند در حالی که بازیکنان PS3 علاوه بر اینکه قابلیت نسخه ی PS1 بازی را بررو دستگاه خود دارند، می توانند بازی را از Playstation Store دانلود کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا