اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از Star Wars Battlefront

Star Wars Battlefront به تازگی معرفی شده و اطلاعات جدیدی از بازی بیان شده. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

سرطراح بازی آقای Niklas Fegraeus تایید کردن که بازی 60 فریم خواهد بود. همچنین امیدوارن که محدودیت فریم برای نسخه PC نذارن و کسی که سیستم بهتری داشته باشه، فریم بالاتری از 60 هم بتونه بگیره.

طبق گفته تهیه کننده بازی Craig McLeod به سایت PC Gamer، بازی روی PC از حالت Split Screen پستیبانی نخواهد کرد. در حقیقت این امر نیز بصورت آفلاین و با بات ها انجام خواهد گرفت و با دوستان خود به انجام بعضی از ماموریت ها خواهید پرداخت.

Niklas Fegraeusتایید کرده که تعداد نقشه ها، بیش از تعدادی خواهد که قبلا توی پیش نمایش ها نشون دادن. بازی حاوی بیشتر از 8 نقشه و بیشتر از 2 نقشه در هر کره، منتشر خواهد شد.

همچنین تایید شده که هم در حالت آفلاین و هم آنلاین، بازی از Bot پشتیبانی خواهد کرد. ماموریت های بازی نیز ظاهرا چیزی شبیه به عنوان Titanfall خواهد بود.

– بازی بصورت 40 نفره خواهد بود که میتوانید از بین دو گروه Rebel Alliance و Galactic Empire یکی رو انتخاب کنید.

– بازی در زمان های سه گانه اصلی دنبال خواهد شد.

– محل های Hoth, Tatooine و Sullust که در قسمت «بازگشت جدای» دیده شده بودند، محل هایی خواهند بود که ملاقات خواهید کرد. بازیکنان همچنان میتوانند کنترل Boba Fett و Darth Vader را در بازی بدست بگیرند. کاراکتر های دیگری از فیلم که با آنها روبرو خواهید شد، ربات های C-3PO و R2-D2 خواهند بود.

در ادامه سرطراح بازی Niklas Fegraeus اضافه میکند:

«شما میتونید در نقش لرد سیاه بازی کنید. شما خواهید توانست از شمشیر Light Saber استفاده کنید و حتی با استفاده از قدرت Force شورشیان رو خفه کنید، که خیلی لذت بخش است!!! در حقیقت شما رئیس مسابقه خواهید بود. اگر خوب بازی کنید، میتونید تیم رو به پیروزی برسونید. »

– همچنین یه DLC مجانی در هفته های اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens با نام Battle of Jakkuمنتشر خواهد شد. کسانی که بازی رو پیش خرید کنند میتونن این DLC روز 1 دسامبر تجربه کنن و بعدش در 8 دسامبر بصورت عمومی منتشر خواهد شد. محتویات این DLC در محلی خواهد بود که فیلم دنبال میشه و دقیقا از جایی که فیلم بازگشت جدای، به پایان رسیده.

– تایید شده که جنگ های هوایی یا به اصطلاح Dog fight در بازی وجود داره و میتونید سوار به TIE Fighters, X-wings و Millennium Falcon به انجامش بپردازید. هرچند گفته شده که فعلا خبری از جنگ های فضایی نیست و تمرکز بر روی جنگ های سواره و پیاده بر روی زمین هست.

– تهیه کننده بازی Patrick Bach میگه که اونا سعی کردن یه تجربه بسیار ناب از جنگ ستارگان هم بصورت پیاده، و هم سوار بر AT-AT یا AT-ST رو القا کنن.

– بازی دارای مراحل تک نفره داستانی نخواهد بود. فقط ماموریت هایی وجود دارند که بصورت آفلاین یا آنلاین با دوستانتان به آن ها خواهید پرداخت.

– بازی دارای هر دو حالت سوم شخص و اول شخص خواهد بود و بصورت آنی می توانید این تغییر را انجام دهید. کاراکترها و وسایل نقلیه خود را میتوانید شخصی سازی کنید اما محدودیتی هم برای آن ها در نظر گرفته شده. برای مثال دو کاراکتر Darth Vader و Boba Fett رو نمیتوانید تغییر دهید.

 

با تشکر از FaRd!N

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا