اخبار بازی

اطلاعاتی از عنوان Frostpunk منتشر شد/دنیایی یخ زده

در ماه آگوست 2016، گروه مستقل و لهستانی  11bit studios اعلام کردند عنوان جدید در دست‌ساخت Frostpunk نام دارد. یا توجه به بازی زیبایی This War of Mine خیلی از افراد منتظر اطلاعات جدیدی از بازی بعدی این استودیو بودند، ولی تا به امروز این استودیو در سکوت کامل فرورفتند.

طبق اطلاعات جدیدی که منتشرشده است، می‌توان انتظار داشت بازی امسال عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که هنوز پلتفرم‌های نهایی این عنوان مشخص نشده است.

عنوان Frostpunk در مورد مردمی است که در محدودیت‌ها رانده‌شده‌اند. چگونه می‌توان در جامعه‌ای که هر دفعه در حال تغییر شکل دادن است زنده ماند. بدتر، بهتر، قوی‌تر، ضعیف‌تر یا بیشتر و کمتر مسئله انسانیت است که قابل‌بحث هست.

بازی در جهانی که به‌طور کامل یخ‌زده است خواهد بود، جایی که مردم با استفاده از فنّاوری و قدرت بخار به مقابله با سرمای استخوان سوز می‌پردازند.

هسته اصلی گیم پلی در مورد آخرین شهر باقیمانده بر روی زمین و شهروندان این شهر است. بازیکنان در نقش رهبری خواهند بود که وظیفه دارد زیرساخت‌ها و ساکنان که در این شهر زندگی می‌کنند را مدیریت کند.

هسته بازی، مهارت‌های استراتژیکی شمارا به چالش می‌کشد. درحالی‌که مدیریت جامه و شهرستان بیشترین زمان بازیکنان را دربرمی گیرد، در لایه‌های دیگر گیم پلی شما نیز اجازه دارید به اکتشافات در جامعه و درک محیط آن بپردازید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا