اخبار بازی

اضافه شدن بخش تک نفره Curse of Naxxramas به Hearthstone

بلیزارد خبر از اضافه شدن بخشی تک نفره تحت عنوان Curse of Naxxramas را به بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft داد. این نام و مکان بازی مسلما برای کسانی که اهل World Of Warcraft باشند، آشناست.
در این قسمت گیمر در پنج قسمت مجزا خواهد جنگید و شخص منفی اصلی آن نیز Kel'Thuzad خواهد بود. علاوه بر این 30 کارت جدید نیز به بازی اضافه شده که پس از شکست هر باس آن ها را دریافت خواهید کرد. این باس ها که شامل Maexxna ،Loatheb و Patchwerk نیز می شوند هر کدام قدرت های مخصوص به خود را دارند، برای مثال Heigan the Unclean با استفاده از قدرتش به نام Eruption دو ضربه به مینیون سمت چپتان خواهد زد و Mindpocalypse نیز باعث می شود هر کدام از طرفین دو کارت کشیده و یک مانا کریستال دریافت کنند. تمام کردن هر قسمت باعث دریافت یک کارت Legendary برای کلاستان می شود.
Curse of Naxxramas دارای صفحه بازی مخصوص به خود و نه چالش هر کدام مخصوص یک کلاس است، نیز می باشد. مدت زمان Curse of Naxxramas پنج هفته است که هر هفته مخصوص به یک قسمت است. قسمت اول به نام The Arachnid Quarter برای همه مجانی بوده ولی از قسمت دوم باید با استفاده در طلای داخل بازی یا پول واقعی خریداری شود. علاوه بر این اگر کارت های این بخش را به دست نیاورده باشید باز هم امکان استفاده از آن ها در Arena وجود دارد.
هنوز تاریخ عرضه ای برای Curse of Naxxramas اعلام نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا