اخبار بازی

اضافات جدید Metal Gear Online در به روز رسانی بعدی

به روز رسانی بعدی « Metal Gear Online  »  با نام « Cloaked in Silence » در ماه میلادی مارس (حدود یک ماه دیگر ) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و همانطور که وعده داده شده بود نقشه‌های جدید و کاراکتر « Quiet » به عنوان یک buddy character به آن اضافه خواهند شد.

در ادامه با « بازی سنتر » همراه باشید.

 

 src=

 

در این به روز رسانی بخش آنلاین بازی « MGS V»‌ سه نقشه جدید اضافه خواهند شدکه عبارتند از :

Coral Complex : یک Motherbase مخصوص که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا به برج‌های بلند دسترسی داشته باشند، از کانتینرها استفاده کنند یا از دیگر فضاهای داخلی برای اجرای تاکتیک‌های خود بهر ه ببرند. CC  از فضاهای باز و مکان‌های بی‌شماری برای مخفی شدن تشکیل شده است.

Rust Palace: این قصر در افغانستان واقع شده و در واقع یک ساختمان بزرگ چند سطحی است. اسکلت کلی ساختمان ویرانه‌های رو به زوال هر چه بیشتر است که این بدان معناست که تعداد سنگرها وcover ها بسیار کمتر از حد تصور است، در حالی که فضاهای داخل ساختمانی نقشه غنی از اتاق‌های پر از گرد و خاک است و مکان‌های بلندی هم برای تک‌تیراندازی دارد.

Azure Mountain: یک فضای آزاد و هموار زیر آسمان سوزان آفریقا که با تعداد کمی ساختمان cover های کمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بین دیوارهایی متروک و زمینی پوشیده از بوته که سنگ بزرگی به نام « Cradle of Spirits » ( گهواره ارواح ) را  محاصره کرده‌اند در پیش‌روی شما خواهد بود.

« Appeal Action » ویژگی جدید دیگری است که به بازی اضافه شده است و با استفاده از این قابلیت می‌توانید ژست‌ها و فیگور‌های مختلفی را اجرا کنید. پک‌های این قابلیت را می‌توانید از فروشگاه‌های مجازی پلتفرم خود خریداری کنید.

مُد جدید بازی به نام «  Sabotage » در به‌ روز رسانی مجانی جدید به بازی افزوده خواهد شد که پیرامون حمله مهاجمین به یک موشک است که یا باید آن را Fulton  کرده و یا از بین ببرند اما به این منظور اول باید ترمینال‌های کامپیوتری مخصوصی را هک کرده تا دیوارهای الکترومغناطیسی محافظت کننده از موشک از کار افتاده و سپس به محل موشک یورش ببرند. مدافعین نیز باید از ترمینال‌ها محافظت کرده و در صورت هک شدن آن ها سعی در دفاع از موشک یا بازیابی ترمینال ها بکنند.

قیمت این اضافات در ادامه آمده است.

  • Expansion Pack: ‘Cloaked in Silence’ (3 Maps + Quiet) – €3.99
  • Basic Appeal Pack – €1.99
  • Battle Appeal Pack – €1.99
  • Dance Appeal Pack – €1.99
  • Hero Appeal Pack – €1.99

این اضافات در ماه مارچ بر روی پلتفرم های PS4 , PS3 , XBOX1, XBOX 360  و PC در دسترس خواهد بود اما زمان دقیق‌تر آن هنوز اعلام نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا