اخبار بازی

اشلی جانسون از علاقه اش به حضور در The Last of us 2 خبر داد

«The Last of us 2 » هنوز توسط «Naughty Dog» تایید نشده است٬ اما یکی از صداگذارنی که٬ در قسمت اول بود٬ مشتاق است در « The Last of Us 2»  هم صدا گذاری کند.با با بازی سنتر همراه باشید.

«اشلی جانسون »(صداگذارEllie) طبق جدیدترین مصاحبه اش با «GameSpot» ٬از اشتیاق خود برای کار بر روی« The Last of us 2»  خبر داد. و همچنین امیدوار است٬ «Joel و Ellie »در ادامه بازی بازگردند.

 

او می گوید:من احساس می کنم اگر آنها بخوان ادامه بازی را بسازند٬ اگر داستانی پیرامون « Joel و Ellie»و دنیایی آن داشته باشند٬ من هم کاملا دوست دارم به بازی برگردم.اما قسمتی از وجودم هست که فکر می کنه, داستان بازی میتونه به صورت مستقل باقی بمونه و بعضی اوقات ما باید بی خیال ادامه دادنش بشیم. اما به هر حال٬ اگر ادامه بازی ساخته شود٬ منم دوست دارم قسمتی از بازی باشم.

پایان بازی «The Last of Us » در به سوی ادامه بازی باز نکرد٬ و مردم خوشحال بودن که بازی تو این مسیر به پایان رسیده است. «Naughty Dog » می تواند٬ به جای ادامه دادن داستات«الی » ٬ داستان را به آینده ای دور و حول محور شخصی بزرگسال ببرد. به هر حال استودیو «Naughty Dog »اشاره ای به پروژه بعدی خود نکرده است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا